فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



عکس: شقایق فراهانی در «گذر موقت»


شبنم فرشاد جو و شقایق فراهانی در فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی نقش دو پرستار را بازی می کنند و مدتی است جلوی دوربین رفته اند.

خبرآنلاین: گروه تولید فیلم سینمایی «گذر موقت» این شبها در خیابانهای تهران مشغول گرفتن سکانس های از این فیلم هستند. البته پیش از این در لوکیشنهایی همچون بیارستانهای عمل و مسیح دانشوری صحنه هایی از این فیلم را به مدیریت فیلمبرداری اصغر رفیعی جم جلوی دوربین برده اند.

بیشتر سکانس های این فیلم در خیابانهای تهران فیلمبرداری می شود و عمده صحنه ها نیز در شب است. تا کنون اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته آ بهرام، شقایق دهقان، شبنم فرشاد جو و شقایق فراهانی در «گذر موقت» جلوی دوربین رفته اند و به زودی بازیگران دیگری هم به این گروه اضافه می شوند.

عکس‌های شقایق فراهانی و شبنم فرشادجو در یک فیلم جدیدشبنم فرشاد جو و شقایق فراهانی در این فیلم نقش دو پرستار را بازی می کنند که مسئولیت پرستاری از آقای نصیری و آقای صمیمی دو شخصیت اصلی این قصه را با بازی اسماعیل محرابی و مسعود کرامتی بر عهده دارند. اما با توجه به فضای فانتزی و حال و هوای که «گذر موقت» دارد، گریم و نقش این دو پرستار نیز متفاوت است.عکس‌های شقایق فراهانی و شبنم فرشادجو در یک فیلم جدید«گذر موقت» داستان دو پيرمرد است كه در شبي تاريك، تصميمي مفرح ميگيرند.عکس‌های شقایق فراهانی و شبنم فرشادجو در یک فیلم جدیدعوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان:افشین هاشمی، مدیر فیلمبرداری:اصغر رفیعی جم، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه ولباس:ویدا روشنی، صدابردار:طاهر پیشوایی، سرپرست گروه کارگردانی:امین قوامی، فیلمبردار:احسان رفیعی جم، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضانلو، مدیرتبلیغات و مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، عکاس:مریم مجد، مدیر تدارکات:مهدی شهرباف، مدیر تولید:سعید شرفی کیا و تهیه کننده:مهدی رحمانی.


ویدیو مرتبط :
عکس ماشین های گذر موقت در ایران