ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



افشارزاده: دوست دارم قهرمان شویم ولی کار سختی است


افشارزاده: دوست دارم قهرمان شویم ولی کار سختی استفارس/ سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید: این باشگاه کار بزرگی انجام داد و طلب 5-6 بازیکن را پرداخت کرد.
بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال درباره حضورش در مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: من را به عنوان نماینده باشگاه‌ها دعوت کرده بودند.
وی در باره حضور آتشی در این باشگاه اظهار داشت: او از پیشکسوتان استقلال بوده و در اوایل انقلاب از مدیران موفق به شمار می‌رود. احساس کردم با توجه به تجربیات ارزشمند او می‌تواند به استقلال کمک کند.
افشارزاده درباره تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال تصریح کرد: ما در چارت باشگاه معاونت نداریم بلکه به صورت کمیته است. آنچه که بوده سعی کردیم تعداد نفرات را از نظر کیفی بیشتر کنیم. از طرفی ورزشگاهی به ما تحویل داده شده بزرگ است. ما باید استعدادیابی کنیم. برگزاری کلاس‌های آموزشی هم از دیگر برنامه‌های ماست.
سرپرست استقلال همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا فرزاد مجیدی قهر کرده و آیا او امروز در تمرینات شرکت می‌کند، تصریح کرد: چرا قهر کرده؟ او باید بیاید.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما امروز منتظر او هستید، گفت: من منتظر هیچ کسی نیستم.
مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید استقلال بتواند عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد، یادآور شد: هر مدیری دوست دارد تیمش اول باشد اما بازی‌های سختی پیش رو داریم. تیم‌های انتهای جدول می‌خواهند بالا بیایند و آنهایی که در بالای جدول هستند، می‌خواهند خودشان را به قهرمانی نزدیک کنند. به همین دلیل بازی راحتی پیش رو نداریم.
افشارزاده در پایان درباره مطالبات بازیکنان خارجی و اینکه تا چه زمانی به شما فرصت داده شده تا بدهی‌های خود را پرداخت کنید، خاطرنشان کرد: ما کار بزرگی انجام دادیم. طلب 5-6 بازیکن را دادیم. سال سختی پشت سر گذاشتیم. اما خوشبختانه این کار را انجام دادیم. مدت زمان خاصی را برای ما در نظر نگرفتند. هر زمانی که بتوانیم این بدهی‌ها را پرداخت می‌کنیم.

دنیایی از خبرهای داغ ورزشی در کانال تلگرامی ورزش telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
افشارزاده: آمادگی رفتن از استقلال را دارم