سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



يورش شهرک نشينان صهيونيست به مسجد الاقصي


العالم/ سه گروه از شهرک نشينان صهيونيست بنا به دعوت شماري از سازمان هاي صهيونيستي وخاخام ها با هدف هتک حرمت مسجد الاقصي و افزايش ورود يهوديان به اين مکان مقدس مسلمانان وارد محوطه اين مسجد شدند.

"مرکز اطلاع رساني فلسطين" تأکيد کرد، بيش از 7 گروه ويژه از نيروهاي رژيم صهيونيستي براي حفاظت از شهرک نشينان در محوطه مسجد الاقصي مستقر شدند.
اين گزارش حاکي است، 36 شهرک نشين با حمايت نيروهاي پليس صهيونيستي در محوطه مسجد الاقصي تردد کردند که نمازگزاران فلسطيني با فرياد الله اکبر به مقابله با آنان برخاستند.
پليس صهيونيستي کارت شناسايي نمازگزاران فلسطيني را که در برابر شهرک نشينان صهيونيست ايستادند، مصادره کرد.
همچنين مزدوران صهيونيست "محمد ابو هدوان" جوان فلسطيني را پس از ضرب و جرح شديد، بخاطر حضور با تراکتور کشاورزي در قدس بازداشت کرده و به مرکز بازجويي در بخش قديمي قدس انتقال دادند.


ویدیو مرتبط :
از کیهان تا مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهرک هیو