سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادامه درگیری‌ها در "داریا" و گسترش دامنه کنترل ارتش سوریه در اطراف دانشکده هوایی


به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سوریه، ارتش سوریه با کمک گروههای دفاع مردمی و پشتیبانی هوایی جنگنده های روسی دامنه کنترل خود بر اطراف دانشکده هوایی در حومه جنوب شرق شهر حلب در شمال این کشور را گسترده تر کرد و شمار دیگری از مزارع اطراف را به کنترل خود در آورد.

یک منبع نظامی تاکید کرد که ارتش سوریه برای برقراری امنیت کامل در مناطق اطراف دانشکده هوایی و سپس حرکت از آنجا به سمت مناطق شرقی حومه حلب تلاش می کند. به گفته این منبع درگیری های شدیدی بین ارتش سوریه و گروههای تروریستی در خلال عملیات برای کنترل بر این مناطق به وقوع پیوسته که در پی آن شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

همزمان ارتش سوریه تلاش گروههای تروریستی برای نفوذ به شهرک "معان" و مناطق نظامی اطراف آن در حومه حماه واقع در مرکز سوریه را خنثی کرد و موفق شد ضمن به هلاکت رساندن و زخمی کردن شماری از تروریستها از ورود آنها به این شهرک جلوگیری کند.

و خبر دیگر اینکه جبهه تروریستی النصره یک نفر در داخل شهرک "ژوزف" در کوه "الزاویه" در حومه ادلب واقع در شمال سوریه را به اتهام ارتباط با «جمال معروف» فرمانده گروه تروریستی "جبهه ثوار سوریا" که یکی از دشمنان النصره است، اعدام کرد.

النصره تاکید کرد که به تعقیب همه کسانی که با معروف در شمال سوریه در ارتباط هستند خواهد پرداخت.

این گروه همچنین اعلام کرد در صورتی که ثابت شود فردی با جمال معروف در ارتباط است و اطلاعات فعالیتهای النصره در شهر ادلب و حومه آن را در اختیار او می گذارد، این فرد را اعدام خواهد کرد.

جمال معروف چندی قبل بعد از درگیری ها و اختلافات شدید بین گروه تروریستی متبوعش و النصره به ترکیه گریخت.

در این درگیری ها دهها نفر از عناصر گروه تروریستی "ثوار سوریا" کشته شدند.

انتهای پیام/پ


ویدیو مرتبط :
حمله هوایی ارتش سوریه به داریا