بیش از 45 هزار مازندرانی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می‌کنند


فرمانده «سپاه کربلا»ی مازندران گفت: تا 15 اسفندماه سال‌جاری، بیش از 45 هزار مازندرانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران،محمدحسن بابایی در نشست ستاد راهیان نور که در استانداری مازندران در ساری برگزار شد، با بیان اینکه از سال 78 تا کنون 494 هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام شدند، گفت: امروز راهیان نور برنامه ملی شده است.

وی افزود: اردوگاه زائرین در جنوب و غرب آمادگی پذیرایی و اسکان مازندرانی‌ها را دارد.

فرمانده سپاه کربلا اظهار کرد: تا سی ام بهمن اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور صورت می‌گیرد و از یکم تا 15 اسفند دانشجویان و سپس تا 15 فروردین اعزام عامه مردم صورت می‌گیرد. در سال جاری 10 هزار و 326 نفر برای بازدید به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب سفر کردند.

به گزارش ایسنا،ربیع فلاح استاندار مازندران نیز در این جلسه گفت: نداشتن منابع مالی نباید اعزام جوانان به راهیان نور را کم رنگ کند و باید زمینه‌سازی برای اعزام راهیان نور فراهم شود و مردم با افتخار به این نوع مراسم حضور پیدا کنند.

استاندار مازندران با ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: باید این برنامه‌ها را به لایه‌های زندگی مردم ببریم و اگر بتوانیم از اداراتی که امکانات حمل و نقل دارند بهره گرفت مانعی نیست.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حضور ورزشکاران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس