سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات سهمیه امریه خدمت سربازی در دانشگاه صنعتی شریف


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد با مساعدت ستاد فرماندهی کل قوا برای رفع نیازهای تخصصی خود در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و سایت‌های کامپیوتری و همچنین انجام پروژه‌های پژوهشی تعداد 19 نفر از فارغ‌التحصیلان نخبه را از طریق امریه سربازی پس از طی دوره آموزشی جذب کند.

شرایط جذب این دانشجویان به این صورت است که در دانشکده مهندسی عمران یک نفر، دانشکده مهندسی کامپیوتر یک نفر، دانشکده مهندسی صنایع یک نفر، دانشکده مدیریت و اقتصاد یک نفر، دانشکده مهندسی هوا فضا یک نفر، دانشکده مهندسی انرژی یک نفر، دانشکده مهندسی برق دو نفر، دانشکده مهندسی مکانیک دو نفر، دانشکده مهندسی شیمی و نفت دو نفر، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی (مراکز و گروه‌های آموزشی) سه نفر، معاونت پژوهشی (پژوهشکده‌ها) یک نفر، معاونت فرهنگی اجتماعی یک نفر، معاونت دانشجویی یک نفر و ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر یک نفر جذب می‌شوند.

علاقمندان می‌توانند برای تکمیل فرم تسلیم مدارک به واحدهای فوق الذکر مراجعه کنند، داوطلبان باید دارای برگ اعزام بدون مهر غیبت بوده و حداقل در یک مقطع تحصیلی دانش آموخته این دانشگاه باشند.

گزینش نهایی براساس مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی و وضعیت تاهل و پس از احراز صلاحیت عمومی داوطلبان صورت خواهد گرفت و امریه افراد پذیرفته شده پس از تصویب ستاد فرماندهی کل قوا صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1TKIUH


ویدیو مرتبط :
تمامی جزئیات کسر خدمت سربازی