سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ 2 کشته و یک مفقودی در سیل و آبگرفتگی 11 استان


حوادث/ 2 کشته و یک مفقودی در سیل و آبگرفتگی 11 استانباشگاه خبرنگاران/ سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از سیل و آبگرفتگی در 11 استان و امدادرسانی به 4100 نفر در 72 ساعت گذشته خبر داد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در تشریح جزییات عملیات امداد و نجات هلال احمر در سیل و آبگرفتگی 11 استان گفت؛ در 72 ساعت گذشته 11 استان شامل آذریایجان غربی، ایلام، تهران، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه، لرستان و مازندران گرفتار سیل و آبگرفتگی شدند که به 4100 نفر امدادرسانی شد.

وی افزود: امدادرسانی ها در 38 شهر و روستا صورت گرفت که 78 نفر به اماکن امن منتقل شدند .

سخنگوی سازمان امداد و نجات در ادامه عنوان کرد:متاسفانه در جریان این سیلاب و آبگرفتگی ها 2 تن از هموطنانمان کشته و یک نفر مفقود شد.

مرتضوی خاطر نشان کرد: همچنین در 72 ساعت گذشته 21 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شدند و از 70 واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سیل در 11 استان ، 12 کشته و 6 مجروح