آهنگساز «کیمیا» از تیتراژ این سریال می‌گوید


  X  

آهنگساز «کیمیا» از تیتراژ این سریال می‌گوید

مهر/ جزییات ساخت موسیقی «کیمیا» در گفتگوی رادیو فرهنگ با آهنگساز این سریال و همچنین پخش نمایش رادیویی «ابرها در راه جندی شاپور» از رادیو نمایش دو خبر امروز در رادیو هستند.
سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی این شب ها از شبکه دو سیما پخش می شود. آرمان موسی پور که ساخت موسیقی متن و تیتراژ «کیمیا» را برعهده دارد.
ندا رادمهر کارشناس موسیقی به سراغ آرمان موسی‌پور که این روزها مشغول ساخت قطعات جدید برای «کیمیا» است، می رود و با او درباره تغییرات و جزییات ساخت موسیقی این سریال گفتگو می کند. «نیستان» برنامه ای با موضوع موسیقی ایرانی است که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می شود.
برنامه نیستان به تهیه کنندگی وحید رستگاری، دستیار تهیه فاطمه حق وردی و با اجرای فاطمه رکنی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۵۸ پخش می شود.
از روز یکشنبه هشتم آذر ماه، پخش سریال رادیویی «ابرها در راه جندی شاپور» در رادیو نمایش آغاز می شود. این سریال رادیویی را مهام میقانی نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: آهنگری به نام ابوالفتح پس از سال ها تحصیل علم آن را رها کرده و در پی آن زندگیش دچار تحولاتی می شود که... در این نمایش هنرمندانی چون مهرداد مهماندوست، مهرخ افضلی، فریبا متخصص، فریبا طاهری، احمد گنجی و بهناز بستاندوست به ایفای نقش پرداخته اند.
«ابرها در راه جندی شاپور» به کارگردانی مجید حمزه، تهیه کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری رضا طاهری و افکت نرگس موسی پور، از فردا ساعت ۹:۴۰ روی آنتن رادیو نمایش می رود.


ویدیو مرتبط :
اهنگ جدید و زیبا علیرضا قربانی ( تیتراژ سریال کیمیا )