حضور فیلم «خاکستر و برف» در ششمین جشنواره مردمی عمار


  X  

حضور فیلم «خاکستر و برف» در ششمین جشنواره مردمی عمار

فارس/ فیلم بلند سینمایی «خاکستر و برف» به کارگردانی روح الله سهرابی در ششمین جشنواره مردمی عمار حضور خواهد یافت.
در پی حضور موفق فیلم های بلند داستانی در جشنواره مردمی فیلم عمار روح الله سهرابی با دومین اثر بلند سینمای خود به نام «خاکستر و برف» که روایتی متفاوت از ناگفته های دفاع مقدس است در ششمین جشنواره مردمی عمار ثبت نام کرد.
بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «خاکستر و برف» روایتی عاشقانه از انتظار مادری است که25 سال به امید بازگشت فرزند خود از جبهه های نبرد، چشم بردر دوخته و اکنون در حالی که عازم سفر به کربلاست مسافری که سال ها چشم به راهش بوده به خانه باز می گردد.
در این فیلم نصرت شاه نظری، مادر شهید داود منصوری در نقش خود بازی کرده است و در این زمینه گفته است: «این فیلم، شبیه به زندگی خود من است و بسیاری از مباحثی که در فیلم مطرح می شود چیزهایی است که من در زندگی ام به چشم خود دیده ام».
از نکات جالب توجه پیرامون اکران این فیلم ارسال نامه تقدیر از این فیلم از سوی قریب به 100 نفر از از مادران، پدران و خانواده‌های معظم شهدا بود که بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و واکنش های بسیاری را بر انگیخت. فیلم «خاکستر و برف» از حضور بازیگرانی همچون کامبیز دیرباز، میترا حجار، قربان نجفی، سیامک ادیب، وجیهه لقمانی و حسین مسلمی بهره برده است.
بنابر این گزارش، جشنواره مردمی فیلم عمار در حالی دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد که مهلت ارسال آثار به دوره ششم آن تا دهم آذرماه تمدید شده است.


ویدیو مرتبط :
حضور خانواده ها در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار