ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باشگاه پرسپولیس مجوز بازی ماهینی را صادر خواهد کرد


باشگاه پرسپولیس مجوز بازی ماهینی را صادر خواهد کردفارس/ با همکاری باشگاه پرسپولیس و صدور مجوز، حسین ماهینی قادر خواهد بود در دو بازی آینده ملوان به میدان برود.
با صدور کارت پایان خدمت موقت حسین ماهینی، این خبر در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که این بازیکن به دلیل قراردادی که با پرسپولیس دارد، دیگر قادر نخواهد بود برای ملوان بازی کند و این مسئله برای قوی سپید انزلی که در لیگ امسال وضعیت خوبی ندارد، خبر بدی به حساب می‌آمد.
در همین رابطه وکیل حسین ماهینی با علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه و محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس صحبت کرد و قرار شد با مساعدت باشگاه پرسپولیس ماهینی مشکلی برای همراهی ملوان در دو بازی آینده این تیم در لیگ برتر نداشته باشد.
به این ترتیب فردا، باشگاه پرسپولیس مجوز حضور ماهینی در دو بازی آینده ملوان را صادر خواهد کرد تا این بازیکن بدون مشکل بتواند برای ملوان به میدان برود.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
مجوز واردات شکر بر اساس نیاز کشور صادر می شود