سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ با این ترفند، موقع خواب موسیقی تان در گوشی آیفون قطع می شود


آی تی آموزی/ با این ترفند، موقع خواب موسیقی تان در گوشی آیفون قطع می شود

شرکت اپل در سیستم عامل iOS ترفندی را معرفی کرده که همانند قابلیت Sleep در تلویزیون‌ها، در iPhone و iPad نیز امکان قرار دادن یک تایمر یا زمان‌سنج جهت قطع موزیک به طور خودکار وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران/ بسیاری از افراد عادت دارند که به هنگام خوابیدن، از طریق گوشی یا تبلت خود به موسیقی گوش دهند. خوابیدن به هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقه بسیار دلنشین است، اما مشکلی که وجود دارد این است که هنگامی که به خواب می‌روید، موسیقی همچنان در حال پخش باقی می‌ماند. این موضوع علاوه بر این که بر خواب‌تان در طول شب تأثیر می‌گذارد و حتی ممکن است موجب بیدار شدن‌‌تان در نیمه شب شود، باتری دستگاه را نیز زودتر خالی می‌کند.

شرکت اپل در سیستم iOS برای حل این موضوع چاره‌ای اندیشیده است. همانند قابلیت Sleep در تلوزیون‌ها، در iPhone و iPad نیز امکان قرار دادن یک تایمر یا زمان‌سنج جهت قطع موزیک به طور خودکار وجود دارد. برای استفاده از این قابلیت، ابتدا موزیک مورد علاقه‌ی خود را پخش کنید.

*هنگامی که موسیقی در حال پخش است، وارد اپلیکیشن Clock شوید.

*سپس در نوار پایین صفحه، Timer را لمس کنید و زمان تایمر را تنظیم نمایید. به عنوان مثال اگر قصد دارید موزیک نیم ساعت دیگر قطع شود (یعنی زمانی که فکر می‌کنید تا آن موقع به خواب رفته‌اید)، hour را بر روی 0 و min را بر روی 30 تنظیم کنید.

*در مرحله‌ی بعد When Timer Ends را لمس کنید.

*سپس در پایین صفحه، گزینه‌ی Stop Playing را انتخاب کرده و Set را لمس کنید.

*در آخرین مرحله‌، Start را لمس نمایید تا تایمر شروع به کار کند.

*با این کار موزیک در حال پخش، 30 دقیقه‌ی دیگر به طور خودکار و با صفر شدن تایمر، قطع خواهد شد.

لازم به ذکر است این قابلیت علاوه بر موزیک‌‌های پخش‌شده از اپلیکیشن Music از بسیاری از اپ‌های دیگر پخش موسیقی نیز پشتیبانی می‌کند.

در سیستم عامل اندروید به طور پیش‌فرض چنین قابلیتی تعبیه نشده است. اپلیکیشن‌هایی نظیر Sleep Timer این قابلیت را در اندروید مشابه‌سازی می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
افزایش سرعت ارسال پیام در گوشی های آیفون با دو ترفند