ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیش‌بینی 9 هزار جایگاه برای رقابت‌های والیبال نشسته پارالمپیک


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در گزارش وب‌سایت رسمی بازی‌های پارالمپیک ریو از مصاف دو تیم قدرتمند جهان، ایران و بوسنی یاد شده و پیش‌بینی می‌شود این دو تیم برای پنجمین بار در دیدار فینال به مصاف هم بروند.

تیم‌های ایران و بوسنی از پارالمپیک آتن 2004 تا پارالمپیک لندن 2012 چهار بار در مسابقات فینال با هم روبه‌رو شده‌اند و تیم بوسنی تنها در پارالمپیک لندن بود که توانست جایگاه قهرمانی را از آن خود کند.

تیم برزیل، میزبان مسابقات و دارنده عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی در گروه مقابل ایران، گروه A قرار دارد و با تیم‌های مصر، آلمان و آمریکا همگروه است.

در گروه B نیز تیم‌های ایران، بوسنی، چین و روسیه در مسابقات مرحله مقدماتی با هم روبرو خواهند شد.

تیم والیبال نشسته بانوان ایران در گروه B با تیم روآندای شگفتی‌ساز همگروه است. این تیم سال گذشته قهرمان آفریقا شد و توانست سهمیه بازی‌های پارالمپیک ریو را به‌دست آورد. بانوان ایرانی نیز برای اولین بار موفق شدند از مسابقات پاراآسیایی اینچئون، سهمیه بازی‌های پارالمپیک را کسب کنند.

تیم‌های آمریکا و چین، دو تیم قدرتمند و صاحب‌نام والیبال نشسته بانوان هستند که در گروه B با تیم های ایران و روآندا قرار گرفته‌اند و در گروه A نیز تیم‌های برزیل، اوکراین، روسیه و چین با هم همگروه هستند.

دیدارهای والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک ریو از 6 تا 9 سپتامبر در مجموعه «ریو سنتر پاویلیون» برگزار می‌شود و دیدار فینال نیز 18 سپتامبر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
صعود تیم والیبال نشسته بانوان به پارالمپیک 2016