فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مرور خلاقیت‌های فرماندهان دیروز در مسابقه «فرمانده» رادیو ایران


به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر هوشنگ آذردشتی مدیر گروه تاریخ و دفاع مقدس رادیویی ایران گفت:: مسابقه رادیویی «فرمانده» با هدف آشنایی نسل جوان امروز با ابتکارات و خلاقیتهای سرداران وفرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس شکل گرفته وما در این مسابقه ضمن انتقال این تجارب و توانمندی ها سعی داریم خلاقیت و توانمندی جوانان و نخبگان امروزمان را نیز نشان دهیم و به دشمنان گوشزد کنیم که جوانان امروز ما دست پرورده همان سرداران و افتخار آفرینان بزرگ حماسه و ایثار هستند.

آذردشتی تصریح کرد: از آنجا که این موقعیت‌ها واقعی است و در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده این مسابقه به نوعی یادآور آن حماسه ها و ایثارها و جانفشانی‌ها خواهد بود و همه شنوندگان را با عظمت روحی، علمی، هوش و دفاعی فرماندهان بزرگ لشگر اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌نماید.

«فرمانده» به مناسبت هفته بسیج از روز شنبه 30 آبان ساعت 15:30 به جای برنامه «شناسا» با اجرای علی رضا تابان، نویسندگی اعظم بهروز و تهیه کنندگی کیاناز کاوه و تیتراژ محمد احمدی از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مستند فرماندهان؛ محمود کاوه، فرمانده تیپ ویژه شهدا