فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



میزبانی مسابقات سراسری قرآن کریم توفیق بزرگی برای استان است


به گزارش خبرنگار ایرنا اسدالله رازانی روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم کسب میزبانی این دوره از مسابقات قرآن کریم فتح بابی باشد برای اجرای سایر برنامه های دینی و فرهنگی در استان و با تمام تلاش آن را پیگیری خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه قرآن نورانی بخش زندگی انسان هاست، گفت: حرکت به سمت قرآن و تلاوت آن باعث برکت در زندگی انسان ها شده و راه راست را به وی می نمایاند.
رازانی تصریح کرد: قرآن آنقدر اهمیت دارد که حتی سفارش شده آن هایی هم که سواد ندارند در هنگام تلاوت قرآن، این کتاب آسمانی را به روی خود گشوده و به آن گوش فرا دهند.
استاندار کرمانشاه همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا، از اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر برگزار شدن مسابقات سراسری قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: از روز اولی که در جریان برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی قرار گرفتم به همراه مجموعه معاونین خود و مدیران دستگاه های اجرایی در حال فراهم کردن شرایط لازم بودیم.
وی گفت: تمام امکانات استان بسیج شده تا این مرحله از مسابقات با کیفیت مناسب برگزار شود و فکر می کنم امکانات فراهم شده برای این دوره مناسب تر از دوره های گذشته باشد.
رازانی در پایان اظهار کرد: هر انسان طالب سعادتی برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت به قرآن روی می آورد چرا که دستورات و رهنمودهای این کتاب الهی کاملتر و جامع تر از هر کتاب دیگری است.
سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم یادبود قاریان مهاجر الی الله از امروز (28 آذر) با حضور بیش از 600 نخبه قرآنی سراسر کشور تا پنجم دی ماه در دو بخش خواهران و برادران در سالن های بعثت و انتظار کرمانشاه آغاز شد.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقات سراسری قران کریم استان کرمان