ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برانکو: از بازیکنانم راضی هستم/به جای نوروزی بازیکنی حذب خواهیم کرد


ورزش > لیگ برتر - سرمربی پرسپولیس می گوید این تیم در نیم فصل یک بازیکن جذب خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ پس از حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه و خانه من است و آمده ام تا با مدیرعامل و کارکنان باشگاه را ببینم.

او درباره وضعیت بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان خوب تمرین و در سلامت کامل هستند. محمد انصاری کمی مصدومیت دارد و عالیشاه هم سرما خورده است اما  این مشکلات تا یکی دو روز آینده حل خواهد شد. در حال حاضر مصدوم جدی نداریم و همه به طور کامل در تمرینات شرکت می‌کنند.

برانکو درباره تعطیلات لیگ گفت: این تعطیلات برای ما خوب نیست. ما در تیم ملی امید و بزرگسالان هشت بازیکن داریم و این شرایط بازیکنان ما را از شرایط بازی دور می کند. ما همیشه نمی توانیم بازی طلایی را به نمایش بگذاریم و فوتبال بالا و پایین دارد.

او درباره اینکه در نیم فصل چه بازیکنانی به این تیم اضافه می شوند گفت: ما در حال حاضر 22 بازیکن داریم که از همه آنها راضی هستم. تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه است و عملا فقط برای یک بازیکن جای خالی داریم، آن هم به جای مرحوم هادی نوروزی شاید بازیکنی بگیریم. اگر قرار باشد بازیکنی جذب کنیم حداکثر یک بازیکن به جمع ما اضافه می‌شود. 

256 43


ویدیو مرتبط :
صحبت های برانکو و پرسپولیسی ها پس از درگذشت نوروزی