سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشدار معاون رئیس جمهوری در خصوص بروز اختلاف جنسیتی در اشتغال زنان


به گزارش ایرنا شهیندخت مولاوردی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد و بانوان کارآفرین شهرستان آبادان گفت:دولت یازدهم با رویکرد اعتدالی خود، در راستای رفع موانع حضور و اشتغال زنان در جامعه گام های موثری برداشته است.
وی تشکیل و راه اندازی سازمان های مردم نهاد با موضوع زنان و افزایش توانمندی زنان خود سرپرست ، سرپرست خانوار و زنان خانه دار را گامی در راستای حمایت از این قشر خواند و گفت: دولت یازدهم در تلاش است تا با برون سپاری امور به مردم، در مسیر کاهش تصدی گری و افزایش مشارکت مردم در امور جامعه گام بردارد.
مولاوردی در ادامه سخنانش با تبیین راهبردهای توسعه متوازن و همه جانبه برای گسترش فعالیت و حضور زنان در بخش های مدیریتی، گفت:معاونت امور زنان رئیس جمهوری نیز با آسیب شناسی اشتغال زنان و کانون خانواده تلاش کرده است، در مسیر رفع موانع استخدام و اشتغال زنان گام بردارد.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین با بیان اقدامات این معاونت در راستای انسجام کانون خانواده و افزایش مرخصی زنان شاغل افزود: این مرخصی از شش ماه به 9 ماه افزایش یافته است و دستگاه های اجرایی نیز ملزم به رعایت این قانون هستند و سعی شده است که این سیاست ها به عنوان ضد اشتغال عمل نکند.
مولاوردی همچنین با بیان برگشت مهدهای کودک به دستگاه های اجرایی، گفت:در برنامه ششم توسعه کشور تلاش می شود تا نقش خانواده در تحقق سیاست های نظام پر رنگ تر شود.
وی با بیان نقش زنان در عرصه های مختلف کشور به ویژه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت:زنان در انتخابات اخیر بیشترین نقش را در انتخاب دولت یازدهم ایفا کردند.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین با بیان آمار بالای تحصیلات زنان و دختران، بیان داشت:با توجه به اینکه میزان تحصیلات زنان در جامعه بیشتر از مردان است، مردان بیشترین نقش مدیریتی را در دست دارند که این آمار نگران کننده است.
به گزارش ایرنا معاون رئیس جمهوری روز دوشنبه به منظور شرکت در آیین افتتاحه نمایشگاه دستاوردهای سازمان های مردم نهاد و زنان کارآفرین و بازدید از منطقه شلمچه و حرکت در مسیر کاروان زائران اربعین حسینی به آبادان سفر کرد.
نمایشگاه دستاوردهای سازمان های مردم نهاد و زنان کارآفرین آبادان به منظور معرفی توانمندی های زنان کارآفرین استان، اشتغال زایی مولد و بازاریابی محصولات تولید شده، فراهم نمودن زمینه های گسترش اشتغال و کارآفرینی منطقه و افزایش کیفیت محصولات تولیدی برپا شده است.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین در سفر خود به آبادان از خانه سازمان های مردم نهاد آبادان دیدن کرد و با مسئولان سمن ها -سازمان های مردم نهاد- گفت و گو کرد.
نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد و بانوان کارآفرین شهرستان آبادان باحضور فرج الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، عزیزالله شهبازی معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان و اعضای سازمانهای مردم نهاد و بانوان کارآفرین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
6010/6125/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معاون رئیس جمهوری که حکمش راازامام زمان(عج) دارد!!!