یک بازیکن عراقی دیگر و شاید دردسری تازه برای فوتبال ایران


در آستانه‌ی دیدار سیاه‌جامگان و تراکتورسازی، این تیم مشهدی تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. هرچند بازیکن عراقی جدید این تیم نیز ممکن است برای سیاه جامگان دردسر حقوقی درست کند.

به گزارش ایسنا، روز جمعه تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام میزبان سیاه‌جامگان است که در آستانه‌ی برگزار این مسابقه، تیم مشهدی که حال و روز خوشی هم در جدول رده‌بندی بازی‌ها ندارد، با لشکری از بازیکنان مصدوم و محروم مواجه شده است.

در تمرین روز گذشته این تیم رضا عنایتی، امید سینگ، مهدی‌پور به دلیل مصدومیت با سایر بازیکنان تمرین نکردند و علیرضا نقی‌زاده هم در اردوی تیم ملی امید مصدوم شده و احتمال اینکه به بازی با تراکتور نرسند وجود دارد.

محمد‌رضا عباسی در این باره افزود: هنوز مشخص نشده که این بازیکنان به بازی روز جمعه می‌رسند یا نه. شربتی را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. اگر بازیکنان‌مان بهبود نیابند، دست‌مان در دیدار با تراکتور بسته است.

او درباره‌ی اینکه گفته می‌شود "ربین سولاکا" بازیکن عراقی و جدید سیاه‌جامگان به دلیل اینکه قبل از حضور در این تیم مشهدی، در دو تیم مختلف هم بازی کرده، نمی تواند به عنوان تیم سوم در یک فصل برای سیاه‌جامگان بازی‌کند، گفت: شنیده‌ایم اگر لیگ آن کشور تمام شده باشد می تواند بازی کند. لیگ سوئد هم به پایان رسیده و فکر کنم مشکلی برای بازی نداشته باشد.

برخلاف اظهارات مالک و مدیرعامل سیاه جامگان لیگ سوئد هنوز به پایان نرسیده است.

طبق گفته مسئولان این باشگاه "سولاکا" از نیم فصل می‌تواند برای سیاه جامگان بازی کند اما اگر صحت این موضوع تایید شود، بار دیگر یک بازیکن عراقی جنجال جدیدی را در فوتبال ایران به وجود می‌آورند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
‫تکل وحشیانه و دردناک بازیکن امارات روی بازیکن ایران (فوتبال ساحلی آسیا)‬‎