نقاشی‌خط‌های 19 هنرمند در «درخت»


19 هنرمند آثار نقاشی‌خط خود را در یک نمایشگاه گروهی با عنوان «درخت» به‌نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه 34 اثر نقاشی‌خط از 19 هنرمند به نمایش گذاشته خواهد شد. نمایشگاه «درخت» که آخرین نمایشگاه امسال گالری ساربان به‌شمار می‌رود، آثار هنرمندانی را مانند ساناز البرزی، ابراهیم الفت، پیمان پیروی، رضا تقی‌پور،علیرضا جوادی، فرناز جهان‌بین، روح‌الله حسین‌زاده، جمشید حکیمی، کاظم خراسانی، بهروز زیندشتی، ملیحه سیف‌آبادی، مرتضی شمیسا، رزیتا صادقی، محیا طلوع کیان، علی گنجی، هادی لباف، کتایون مقدم، محمدسعید نقاشیان و حسین نوروزی به‌نمایش می‌گذارد.

نقاشی‌خط به واسطه استفاده از هندسه کلمات در قالب فرم گاه با حضور محتوای ادبی و گاه صرفا با استفاده از فرم حروف شکل گرفته و هنرمندان متعددی را به آفرینش آثار مختلف فراخوانده است.

درخت به‌عنوان نمادی از زندگی، زایش و بالندگی در رشته‌های مختلف هنری مورد توجه نویسندگان، شاعران، نقاشان و سایر هنرمندان بوده است. نمایشگاه حاضر نیز عنوان درخت را به همراه دارد تا هنرمندان مهمان نمایشگاه با ذهنیت خلاق با استفاده از متون ادبی یا فرم و فیگور درخت به خلق آثار بدیعی بپردازند.

نمایشگاه «درخت» روز جمعه 30 بهمن ماه 94 از ساعت 16 تا 20 افتتاح می‌شود و تا 10 اسفندماه (هر روز به‌جز سه شنبه‌ها) در گالری «ساربان» واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، شماره 8 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آموزش خط به خط و ترکیبی زیست شناسی کنکور 19