سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سال گذشته چقدر برای فیسبوک درآمدزایی داشته‌اید؟


سال گذشته چقدر برای فیسبوک درآمدزایی داشته‌اید؟اقتصاد نیوز/ فیسبوک، هفته گذشته اعلام کرد که میزان درآمد این کمپانی طی سال گذشته میلادی از مرز 18 میلیارد دلار عبور کرده است؛ حال این سوال مطرح می‌شود که ما چه اندازه برای فیسبوک درآمدزایی داشته‌ایم؟

فیسبوک در تاریخ 27 ژانویه، اعلام کرد که میزان درآمد این کمپانی در سال 2014 میلادی از مرز 18 میلیارد دلار گذر کرد که بدین ترتیب، درآمد فیسبوک نسبت به سال 2014 میلادی، 40 درصد رشد داشته است. این کمپانی همچنین اعلام کرد: با افزایش تعداد کاربران فعال ماهانه این شبکه اجتماعی به 1 میلیارد و 600 کاربر، فیسبوک 4 میلیارد دلار سوددهی داشته است.

به‌گزارش پایگاه اینترنتی کوارتز، اگر می‌خواهید بدانید که در این سودآوری چه‌اندازه سهم داشته‌اید، بد نیست بدانید که هریک از کاربران معمولی فیسبوک سال گذشته 12 دلار برای این کمپانی درآمدزایی داشته‌اند که بیشتر آن از راه تبلیغات بوده است. با این حال، این رقم در آمریکا و کانادا، که در آنجا بازار تبلیغات بسیار بسیار داغ‌تر و فعال‌تر است، از سایر مناطق جهان بالاتر بوده است.

روی‌هم رفته، میانگین درآمد فیسبوک به ازای هر کاربر، رو به رشد است به طوری که این رقم از سال 2013 تا 2015 میلادی و با بهبود درآمدزایی تبلیغاتی این کمپانی، به دو برابر افزایش یافته است.

فیسبوک همچنین درآمدزایی خود از بازارهای ثروتمند را به میزان قابل‌ توجهی بهبود داده است. در سال 2015 میلادی، این کمپانی از هریک از کاربران خود در کانادا و آمریکا، نسبت به سال 2014 میلادی، 13 دلار درآمد بیشتری کسب کرده است. این درحالی است که میزان درآمدزایی این کمپانی از هریک از کاربران خود در کشورهای غیراروپایی و غیر آسیا-پاسیفیک، 15 درصد معادل 0.51 دلار افزایش یافته که این رشد کندتر از میزان سال قبل بوده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: اقتصاد نیوز


ویدیو مرتبط :
درآمد و سود فیسبوک در سال گذشته میلادی رکورد شکست