گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



امنیت و هزینه؛ عوامل تعیین کننده سفر آمریکایی ها


مساله امنیت و هزینه مهم ترین موضوعاتی هستند که در برنامه ریزی سفر از سوی مردم آمریکا مورد توجه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی، بررسی هایی که اخیرا از سوی موسسه نظرسنجی SSI QuickPoll و براساس نظرسنجی از 1002 شخص بزرگسال در آمریکا صورت گرفته نشان می دهد مساله امنیت و هزینه مهم ترین موضوعاتی هستند که در برنامه ریزی برای گذران تعطیلات در سفر از سوی مردم آمریکا مورد توجه قرار دارد.

37 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند فعالیت های تروریستی در اروپا و 30 درصد از پاسخ دهندگان ابراز کرده اند فعالیت های تروریستی در آمریکا بر نحوه تصمیم گیری و برنامه ریزی آنها برای سفر تاثیر گذاشته است. 22 درصد از پاسخ دهندگان نیز ویروس زیکا را به عنوان مهم ترین نگرانی و 20 درصد نیز مشکل مهاجران در اروپا را عامل مهم نگرانی در برنامه ریزی سفرهایشان عنوان کرده اند.

با وجود نگرانی از تروریسم در اروپا تنها 13 درصد از شرکت کنندگان اعلام کرده اند که همچنان برای سفر به اروپا بلیت یا هتل رزرو کرده اند. 14 درصد نیز گفته اند که هنوز به فکر سفر به اروپا هستند.

نکته جالب اینکه برای این گروه با وجود حوادث تروریستی اخیر در پاریس، فرانسه با 45 درصد جواب مثبت دومین مقصد سفر به اروپا اعلام شده است.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
عوامل تعیین کننده در سبک زندگی دینی ...