آموزش دوخت کوسن با طرح گل ها -آکا


1395/02/05

سایت خانواده ،مشاور خانوادهمدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش

,آموزش دوخت کوسن  با طرح گل  ها,دوخت کوسن ,آموزش تصویری دوخت کوسن ,[categoriy]

آموزش دوخت کوسن با طرح گل ها -آکاآموزش دوخت کوسن با طرح گل ها,دوخت کوسن ,آموزش تصویری دوخت کوسن ,دوخت کوسن طرح گل,دوخت کوسن به شکل گل,دوخت کوسن و بالشتک

آکاایران: آموزش دوخت کوسن با طرح گل ها

تخت خواب ها معمولا اشیای دکوری و تزئینی خانه قلمداد نمی شوند اما اگر کمی خلاق باشید می توانید با استفاده از آنها یک جزو دکوری زیبا خلق کنید. مثلا می توانید بالش ها و کوسن های زیبا درست کرده و روی تخت و مبلمان قرار دهید تا آنها را به یک نقطه دید تبدیل کند. امروز در این مطلب کوسن هایی با طرح گل ها به شما آموزش می دهیم. حالا که فصل بهار است، چه چیزی بهتر از اینکه روح بهاری را در خانه خود اعمال کنیم؟! درست است که کوسن ها اجزای بسیار کوچکی در مبحث دکوراسیون تلقی می شوند اما می توانند به سادگی کل نمای داخلی اتاق ها را تغییر بدهند کافیست بالش هایی در ابعاد مختلف خریده و یا از بالش ها و کوسن هایی که مورد استفاده قرار نمی گیرند استفاده کنید.

,آموزش دوخت کوسن  با طرح گل  ها,دوخت کوسن ,آموزش تصویری دوخت کوسن ,[categoriy]

به گزارش آکاایران: بر روی روزنامه ای الگوی مورد نظر را کشیده و آن را روی پارچه برش بزنید. اطراف پارچه را دوخته و کوسن خود را داخلش قرار دهید. گل رز، زیباترین الگو برای این کوسن های تزئینی است. البته شما می توانید این کوسن ها را در ابعاد و اندازه های مختلف از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید. حالا اگر به نمای اتاق خود دقت کنید، می بینید که همه چیز از ترکیب سبک شخصی شما و نمای داخلی خانه تان خبر می دهد و این همان ابتکار و قوه خلاقیت شماست. بهتر است کوسن های خود را با پرده ها، فرش و تاج سرتخت سِت کنید.

,آموزش دوخت کوسن  با طرح گل  ها,دوخت کوسن ,آموزش تصویری دوخت کوسن ,[categoriy]

 مد آنلاین

مدل لباس ،مدل لباس زنانه ،مدل کیف ،مدل کفش -

برچسب ها : . . . . .


اشتراک گذاری

گزارش تخلف



ویدیو مرتبط :
آموزش بسیار ساده دوخت کوسن به شکل گل