سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جاده‌های زنجان لغزنده و مه غلیظی در گردنه‌ها حاكم است


مسعود خوشكام روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران از شب گذشته مناطق مختلف استان را فراگرفته است كه این موجب لغزندگی سطح جاده ها نیز شده است.
وی یادآورشد: هم اكنون ابتدای آزاد راه زنجان – تبریز تا كیلومتر 40 و آزاد راه زنجان – قزوین تا كیلومتر 35 به دلیل بارش باران لغزنده است.
مسئول مركز مدیریت راه های اداره كل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: باران، علاوه بر مسیرهای بیان شده جاده زنجان – تهم – چورزق، زنجان – طارم و زنجان دندی را نیز لغزنده كرده است.
خوشكام اظهاركرد: رانندگان عبوری از مسیرهای بیان شده با رعایت سرعت مطمئنه در تردد باشند تا شاهد سوانح رانندگی در مسیرهای ارتباطی نباشیم.
وی ادامه داد: هم اكنون مه غلیظ صبحگاهی در گردنه‌های چایرلو در جاده زنجان – دندی، گردنه‌های ذاكر و خانچایی در مسیر زنجان طارم موجب كاهش دید افقی رانندگان شده است.
مسئول مركز مدیریت راه های اداره كل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درزمان حاضر در سایر مسیرهای ارتباطی این استان اختلالی در تردد خودروها وجود ندارد.
خوشكام افزود: باتوجه به اینكه جاده زنجان - تهم- چورزق مستعد ریزش كوه پس از هر بارش است خوشبختانه بعد از بارش های روز گذشته و امروز ریزشی در این مسیر اتفاق نیفتاده است.
وی تاكید كرد: رانندگان عبوری از محورهای مواصلاتی استان زنجان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشكل و اطلاع از وضعیت راه‌ها از طریق سامانه پیامكی 1000241141 و یا با شماره تلفن‌های 1816، 33772027 تماس برقرار كنند.
مسئول مركز مدیریت راه های اداره كل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: رانندگانی كه در مسیر زنجان - تهم - چورزق در تردد هستند در صورت مشاهده هرگونه ریزش كوه مورد را با شماره و سامانه بیان شده گزارش دهند.
استان زنجان دارای 28 راهدارخانه و 15 گردنه اصلی و استراتژیك است كه در مواقع اضطراری و مساعد نبودن شرایط جوی اكیپ‌های راهداری در این مسیرها مستقر می شوند.
اداره كل راه و شهرسازی استان زنجان حدود پنج هزار و 600 كیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی، فرعی دارد كه از این میزان چهار هزار كیلومتر راه روستایی و 10 هزار و 400 كیلومتر نیز راه هم سنگ است.
7325/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جاده لغزنده