سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیج حافظ انقلاب و ارزش های اسلامی در عرصه های مختلف است


به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیدخالد رسول زاده در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان بوکان با تبریک هفته بسیج افزود: فرهنگ بسیجی عامل اصلی ایستادگی در برابر دشمنان است و این فرهنگ باید در میان اقشار مختلف جامعه گسترش یابد.
وی بیان کرد: اگر امروز جامعه با تفکر بسیجی پیش رود، هم از نظر تحقق اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرده و هم از نظر دفاع در مقابل تهاجم فرهنگی که دغدغه مقام معظم رهبری است، موفق خواهد بود.
خطیب جمعه بوکان گفت: اگر تفکر بسیجی در جامعه وجود داشته باشد، می توان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان و جنگ نرم آنها به خوبی مقاومت کرد.
ماموستا رسول زاده با محکومیت جنایات داعش در لبنان افزود: کشتن انسان های بی گناه در دین اسلام گناه است و جامعه جهانی باید در مقابل جنایت گروه های تکفیری اقدامی اساسی انجام دهد.
وی از گروههای مختلف درگیر در سوریه و عراق نیز خواست هر چه سریعتر به جنگ و خونریزی ها خاتمه دهند و علیه دشمن مشترک خود که استکبار جهانی است، متحد شوند.
شهرستان بوکان با 224 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.ک2
7510/3020/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ارزش انقلاب اسلامی