سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مجله آمریکایی: اوباما، یار شفیق همجنس‌گرایان است


مجله آمریکایی: اوباما، یار شفیق همجنس‌گرایان است

باشگاه خبرنگاران/ مجله "اوت" آمریکا، رئیس جمهور این کشور را "دوست سال همجنس گرایان" معرفی کرد.

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، مجله "آوت" (Out) آمریکا، باراک اوباما رئیس جمهور این کشور را به عنوان "دوست سال همجنس گرایان" معرفی کرد.

مجله "اوت" اوباما را به خاطر حمایت از "مشکلات همجنس گرایان و تغییر جنسیت داده‌ها و افراد دو جنسیتی" دوست سال آن‌ها معرفی کرد.

به نوشته "اوت"، اوباما اولین رئیس جمهوری است که تصویرش روی جلد نشریه گروه مزبور چاپ شده است.

به نوشته پایگاه شبکه "سی ان ان" آمریکا، اوباما در سال 2008 میلادی در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفته بود که از ازدواج "همجنس گرایان" حمایت نمی کند و این موضع گیری را در مناسبت های مختلف تا سال 2012 میلادی تکرار کرده بود. این در حالی است که اوباما در سال 1996 میلادی هنگامی که نامزد مجلس سنا بود از ازدواج همجنس بازان حمایت کرده بود. اوباما بار دیگر در سال 2012 میلادی در مصاحبه با شبکه "ای بی سی" از "حق ازدواج" هم جنس بازان حمایت کرد.


ویدیو مرتبط :
حمایت علنی اوباما از همجنس گرایان