ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعتراف مدافع استقلالی پیش دایی درباره گل پرسپولیس


اعتراف مدافع استقلالی پیش دایی درباره گل پرسپولیسجام نیوز/ خیلی ها تصور می کردند سرمربی صبای قم به نحوه به ثمر رسیدن گل پرسپولیس مقابل تیمش اعتراض کند اما وی این کار را نکرد.
در تصاویر تلویزیونی مربوط به تک گل بازی صبا و پرسپولیس، با توجه به شلوغی دهانه دروازه تیم علی دایی، به نظر می رسید قبل از گلزنی فرشاد احمدزاده برای پرسپولیس، گلزن تیم برانکو ایوانکوویچ روی امیرحسین صادقی خطا کرده است اما صحنه آهسته این گل نشان داد احمدزاده ابتدا توپ را با ضربه سر زده و بعد ناخودآگاه و ناخواسته با صادقی برخورد کرده است.
با این همه پیش بینی می شد دایی به داور بازی اعتراض کند اما سرمربی صبا هیچ اشاره ای به گل پرسپولیس نکرد.
گویا دایی در رختکن صبا از صادقی پرسید آیا احمدزاده روی او خطا کرده یا نه که امیرحسین هم نزد سرمربی تیم اعتراف کرد خطایی در کار نبود و همین مساله باعث شد دایی اعتراضی به تک گل 3 امتیازی پرسپولیس نداشته باشد.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
واکنش استقلالی ها بعد از گل دقیقه آخر پرسپولیس