سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با حمله به شورای نگهبان سوژه دست دشمن ندهیم/ همه به نظر شورای نگهبان تمکین کنند


به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در خطبه‌های نماز جمعه تبریز، با اشاره به اینکه همه نیروهای نظامی انقلاب حماسه آفریدند، اظهار داشت: در بین نیروهای نظامی، نیروی هوایی سنگ تمام گذاشت و 19 بهمن با حضور در کنار امام راحل، پیروزی انقلاب را سرعت بخشید.

وی با اشاره به اینکه عصر 21 بهمن بختیار بی‌اختیار حکومت‌نظامی اعلام کرد، افزود: با تدبیر امام خمینی (ره) همه مردم به خیابان‌ها ریختند و حکومت‌نظامی را لغو کردند و درنهایت نتیجه آن، پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن‌ماه شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه در هیچ جای دنیا جشن 22 بهمن به این گستردگی و عظمت و به‌صورت مردمی برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: میلیون‌ها نفر از مردم در سالگرد انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمده و مردمی‌بودن آن را نشان می‌دهند، معنی این راهپیمایی‌های باشکوه، تجسم عینی آرمان‌های انقلاب با یک حرکت نمادین است که می‌گویند ما به این نظام وفاداریم.

وی با بیان اینکه ممکن است مردم از اوضاع اقتصادی وغیره گله‌مند باشند ولی درمجموع همه وفادارند و علاقه‌مندند که این نظام پایدار بوده و اصل ولایت‌فقیه برقرار باشد، تأکید کرد: همه مردم مانند 37 سال گذشته و بلکه بهتر از گذشته، پشتیبان این نظام بوده و خواهند بود.

آیت‌الله شبستری با بیان اینکه دنیا مدعی است که ایران می‌خواهد بمب اتمی بسازد، خاطرنشان کرد: ایران نیازی به بمب اتم ندارد، ایران مسلح به سلاحی است که از سلاح اتمی برّنده است و آن، سلاح ایمان، استقامت و پایبندی مردم به اصول انقلاب و وفاداری به ولایت است که بالاتر از بمب اتم است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهند که مردم آماده انتخابات هستند، افزود: راهپیمایی امسال با نمایش وحدت ملی، به‌قدری باشکوه خواهد بود که غربی‌ها مبهوت خواهند شد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان گفت: این موضوع نباید سبب اختلافات شود، اگر اصل نظام را قبول داریم، باید قانون را هم بپذیریم، چراکه باید فیلتری برای بررسی صلاحیت ورود به مجلس وجود داشته باشد که در ایران این فیلتر شورای نگهبان است و باید همه به نظر آن تمکین کنند.

آیت‌الله شبستری گفت: امام خمینی (ره) در مورد شورای نگهبان تأکید داشتند و رهبری هم آن را تأیید کرده و پشتیبانی می‌کنند.

وی، با بیان اینکه معترضان به رد صلاحیت‌ها باید از راه قانونی این موضوع را پیگیری کنند،‌ خاطرنشان کرد: باید تسلیم قانون بود و از تشنج‌آفرینی و تنش‌آفرینی اجتناب شود. با پرهیز از تفرقه‌افکنی و اختلاف دست دشمن سوژه ندهیم، چراکه آن‌ها هرلحظه در کمین ضربه‌زدن به این نظام و انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین با تأکید بر رعایت 7 شاخصِ مورد تأکید مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، ابراز داشت: باید ارزش‌های انقلابی و فضایی 100درصد انقلابی در این شورا حاکم باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در برابر تروریست‌ها، گفت: آزادسازی شهرهای سوریه در روزهای اخیر و در دهه فجر بسیار مسرت‌بخش بود، چراکه این منطقه چهار سال در اختیار تروریست‌ها بود. با این آزادسازی، فتح خرمشهر تداعی شد چراکه کلید ورود به حلب است و در آینده نزدیک به امید خداوند این شهر نیز فتح می‌شود.

آیت‌الله شبستری ابراز امیدواری کرد جبهه مقاومت در عراق و سوریه و یمن با ریشه‌کردن تکفیری‌ها،‌ جشنی مانند 22 بهمن در سراسر دنیا خواهند گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین در خطبه نخست این هفته، با یادآوری دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: همه امورات بعد از انقلاب به‌صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به مردم واگذارشده است که نمونه آن در انتخابات، انتخاب رئیس‌جمهور و نماینده مجلس است که توسط خود مردم انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعلمی:شورای نگهبان یا شورای گیوتین برای آزادیخواهان!؟