سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بمباران شدید داعش در موصل


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده عملیات آزادسازی استان نینوا با اشاره به بمباران شدید مواضع داعش در موصل، تاکید کرد که منتظر اعلام ساعت صفر عملیات آزادسازی موصل هستیم.

سرتیپ «نجم الجبوری»، فرمانده عملیات آزادسازی استان «نینوا» تاکید کرد که گلوله باران و موشک باران مواضع «داعش» در شهر موصل و جنوب آن به صورت مستمر و گسترده ادامه دارد.

سرتیپ الجبوری درباره نیروهای شرکت کننده در عملیات آزادسازی شهر «موصل» نیز گفت: حیدر العبادی به عنوان نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق مشخص خواهد کرد که چه نیروهایی در عملیات آزادسازی شهر موصل، پایگاه داعش در عراق مشارکت خواهند کرد.

فرمانده عملیات آزادسازی استان نینوا افزود: تمام نیروها از جمله حشد شعبی، پیشمرگه و نیروهای پلیس محلی و همچنین نیروهای عملیات ویژه کاندیدای شرکت در این عملیات هستند.

الجبوری خاطرنشان کرد: حملات توپخانه‌ای و هوایی که مرکز تا جنوب موصل در معرض آن قرار دارد، مواضع فرماندهان و سرکردگان داعش و استحکامات این گروه در این نقاط را هدف می‌گیرد.

وی درباره زمان آغاز عملیات آزادسازی موصل نیز گفت: ساعت صفر عملیات به واسطه فرمانده کل نیروهای مسلح عراق مشخص خواهد شد و درحال حاضر نیروهای عراقی هیچ پیشروی و عملیات زمینی در این منطقه ندارند.


ویدیو مرتبط :
بمباران مواضع داعش در موصل و شهر های اطراف