علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آسمان تهران ابری می شود/ورود سامانه بارشی از غرب کشور


به گزارش خبرگزاری مهر ،بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه های پیشیابی هواشناسی، امروز سامانه بارشی از غرب کشور وارد شده و موجب بارش باران، برف و وزش‌باد در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس و دامنه های جنوبی البرز می شود.

از بعداز ظهر شنبه فعالیت این سامانه به تدریج به مرکز، جنوب، شمال و شمال شرق کشور گسترش می یابد،  یکشنبه این سامانه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور فعال خواهد بود و به تدریج اوایل دوشنبه این سامانه از مرزهای شرقی کشور گذر خواهد کرد. در بعضی ساعات روز جمعه در استان‌های اردبیل، گیلان و خوزستان وزش‌ باد شدید پیش‌بینی می شود،روز یکشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

شدت بارش‌ها در روز جمعه در آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان و برخی مناطق چهارمحال و بختیاری و در روز شنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، غرب فارس، ارتفاعات البرز و غرب سمنان و در روز یکشنبه در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی بیشتر خواهد بود.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران روز شنبه ابری و همراه با بارش باران و برف در پاره‌ای نقاط مه آلود پیش‌بینی می شود.


ویدیو مرتبط :
سما - سامانه مخابرات ابری