سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرداخت مرحله اول وام ضروری بازنشستگان کشوری از ماه جاری


خبرگزاری دانشجو/ مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری: در مرحله اول، تعداد ۴۰ هزار نفر این وام را دریافت خواهند کرد که برای مرحله نخست، اعتباری برابر با مبلغ ۸۰ میلیارد تومان تأمین شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، عباس رشیدی، با بیان اینکه این وام‌ها در پنج مرحله به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود، گفت: در مرحله اول، تعداد 40 هزار نفر وام‌های ضروری صندوق بازنشستگی کشوری را دریافت خواهند کرد و برای مرحله نخست، اعتباری برابر با مبلغ 80 میلیارد تومان تأمین شده است.

وی مدت بازپرداخت وام‌های قرض‌الحسنه این دوره را 36 ماهه ذکر کرد و گفت: ماهانه 60 هزار تومان از حقوق بازنشستگان بابت بازپرداخت وام‌های دریافتی از صندوق بازنشستگی کسر می‌شود.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری سهولت در ثبت‌نام بدون مراجعه حضوری به بانک‌ها و تنها از طریق ورود به سایت صندوق بازنشستگی را از مزایای وام‌ ضروری قرض‌الحسنه صندوق دانست و گفت: برای پرداخت این وام هیچ ضامن و یا وثیقه‌ای که معمول و مرسوم است؛ از بازنشستگان ارجمند دریافت نشده است.

ثبت‌نام دریافت وام‌های ضروری قرض‌الحسنه بازنشستگان کشوری از 19 مهرماه تا 23 آبان ماه جاری از طریق سایت صندوق بازنشستگان کشوری انجام شد که به تعداد 250 هزار نفر وام قرض‌الحسنه پرداخت خواهد شد.

صندوق بازنشستگی کشوری از سال 1377 تا پایان سال 1393 در مجموع 801 هزار و 396 فقره وام ضروری پرداخت کرده است.


ویدیو مرتبط :
پرداخت وام ضروری به بازنشستگان