سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرکت چینی JmGO با ویدیو پروژکتورهای اندرویدی و منحصر به فرد به CES 2016 می آید


شرکت چینی JmGO با ویدیو پروژکتورهای اندرویدی و منحصر به فرد به CES 2016 می آید

ویدیو پروژکتورهای متنوعی در بازار وجود دارند که با ابعاد مختلف امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، اما مسئله اینجاست که اکثر قریب به اتفاق آنها زیبا نیستند، یا بهتر بگوییم کمتر مواردی توانسته اند زیبایی و کارایی را یکجا داشته باشند.

اما شرکت چینی JmGO مدعیست که می تواند این قاعده را تغییر داده و محصولی به کاربران ارائه دهد که در عین داشتن کارایی و کیفیت، از زیبایی درخورد توجهی نیز برخوردار باشد.

در ادامه مطلب دیجیاتو را همراهی کنید.

محصولات قبلی این کمپانی (JmGO G1 و JmGO G1S) هر دو از طراحی چشم نوازی برخوردار بودند، پس انتظار می رود که نمونه تازه هم از این جهت چیزی کم نداشته باشد.

شرکت JmGO تا به امروز در کشورهای غربی اصلاً شناخته شده نبوده، اما آنها قصد دارند با حضور فعال در نمایشگاه CES 2016 در لاس وگاس ساخته های خود را بیش از پیش معرفی کنند.

نکته جالب توجه در مورد این ویدیو پروژکتور بی‌ نیاز بودن آن از هرگونه ابزار دیگر است. این دستگاه مجهز به پردازنده مستقل و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و یک گیگابایت حافظه رم بوده، از شبکه های بی سیم پشتیبانی می کند و از سیستم عامل اندروید ۴.۴ بهره می برد و به راحتی می توان آن را از طریق نرم افزار اختصاصی اش روی تلفن های همراه کنترل کرد.

JmGO-GS1-1

گذشته از همه این ها، مهمترین ویژگی یک ویدیو پرژکتور خوب نمایش تصاویر با کیفیت است. طبق گفته سازنده این دستگاه می تواند تصویری ۱۸۰ اینچی را با دقت 1280 در 720 پیکسل، با روشنایی ۲۵۰ لوکس و نسبت به کنتراست ۱۰۰۰ به یک، هم به صورت دو بعدی و هم سه بعدی، روی پرده به نمایش درآورد.

بدنه این گجت از آلیاژ آلمینیوم ساخته شده و دور تا دور آن بلندگوهایی برای پخش صدای با کیفیت تعبیه گشته است. ضمناً با توجه به قیمت گذاری محصولات قبلی شرکت مذکور، برآورد می شود که قیمت دیوایس جدیدشان حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار باشد.

JmGO-View-1

منبع: androidauthority

برچسب‌ها:cesCES 2016JmGOاخبار تکنولوژیویدیو پروژکتور

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
معرفی خودروی منحصر به فرد مرسدس بنز در CES 2015