محبوب ترین های لوازم آرایشی در ایران | دریک برند- آخرین اخبار برندها،بازار، مد ، زیبایی و سلامت -آکا


1394/12/04

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

به گزارش آکاایران: طبق گزارش میدانی دریک برند از بازار لوازم آرایشی و بهداشتی، در این نوشتار خواهید دید قیمت اقلام مختلف مارک ها، از چند تا چند؟!

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

محبوب ترین های لوازم آرایشی در ایران | دریک برند- آخرین اخبار برندها،بازار، مد ، زیبایی و سلامت -آکامد,زیبایی,زنان,بانوان,دریک,دریک آنلاین,برند,اقتصاد بانوان

آکاایران: محبوب ترین های لوازم آرایشی در ایران | دریک برند

طبق گزارش میدانی دریک برند از بازار لوازم آرایشی و بهداشتی، در ادامهخواهید دید قیمت اقلام مختلف مارک ها، از چند تا چند؟!

از فروشندگان قیمت ریمل های محبوب را جویا شدیم. یکی از گران ترین ریمل های موجود در بازار ریمل مارک “مک” است که رنج قیمتی آن در حال حاضر به ۱۵۰ هزار تومان هم می رسد و جالب است بدانید که مارک مک آمریکایی است و در ایران نمایندگی رسمی ندارد. اما از ریمل های پرفروش ریمل مارک بیو مدل “power volume deep black” با قیمت ۳۵ هزار تومان و ریمل مارک بورژوا مدل volume” glamour max definition” با قیمت ۴۰ هزار تومان می باشند، چراکه رنج قیمتی ۳۵ هزار تومان تا ۶۰ هزار تومان بازه قیمتی پرفروش ریمل محسوب می شود. از قیمت های پایین تر پرفروش هم می توان به ریمل حجم دهنده مای مدل مکس ولوم با قیمت ۱۴ هزار تومان اشاره کرد.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

اما در بین پنکیک ها هم رنج قیمتی محبوب ۱۵ هزار تومان تا ۷۰ هزار تومان است. یکی از محصولات پرفروش در بازار، پنکیک کاتریس مدل “All Matt Plus Shine Control Powder” در محدوده قیمتی ۲۰ هزار تومان است. پنکیک های مارک مای هم در محدوده قیمتی مناسب ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان و پرفروش  محسوب می شوند. در بین پنکیک های معروف مناسب برای پوست های خشک هم به مارک گاش با محدوده قیمتی ۵۲ هزار تومان و یا گلدن رز مات با محدوده قیمتی ۱۵ هزار تومان می توان اشاره کرد.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

گفته می شود تنوع قیمتی رژگونه های محبوب در بین مصرف کنندگان به بازه ۱۰ تا ۵۵ هزار تومان است. رژ گونه بی یو مدل”Catwalk”  شماره ۳۷ آن که۵۲ هزار تومان قیمت دارد جز محصولات باکیفیت است. اگر رژگونه ای با قیمت مناسب تر می خواهید می توانید رژگونه های کاتریس در محدوده قیمتی ۲۰ هزار تومان را  انتخاب کنید. رژگونه های کاتریس (غیر قاچاق) آلمانی هستند که ۵ گرم وزن دارند و تن رنگ آنها صورتی روشن تا تیره را در بر می گیرد.

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها : . . . . . . .

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
تیزر بازار عمده آنلاین لوازم آرایشی و زیبایی-آرایش کالا