ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فرشته کريمي: جام جهاني کوچک زير نظر فيفا نيست


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.14 - 21:22

فرشته کريمي: جام جهاني کوچک زير نظر فيفا نيست

کاپ/ بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان گفت:براي ما محرز است که فدراسيون همه تلاشش را براي حضور ما در مسابقات جام جهاني کوچک انجام داده است.
فرشته کريمي درباره لغو حضور تيم فوتسال بانوان در مسابقات جام جهاني در گواتمالا به دليل عدم داشتن ويزا اظهار داشت:ما ديروز مطلع شديم که نمي توانيم به مسابقات جام جهاني کوچک در گواتمالا برويم.اين مسابقات بالغ بر 10 دوره برگزار شده است.ما در برخي از مسابقات حضور يافته ايم و در برخي بازي ها غايب بوديم.
وي ادامه داد:براي ما محرز است که فدراسيون همه تلاشش را براي حضور ما در مسابقات جام جهاني کوچک انجام داده است.گواتمالا در ايران سفارتخانه ندارد ولي فدراسيون انواع و اقسام راههاي ممکن را بررسي کرد و کم نگذاشت.ضمن اينکه بايد بگويم که فدراسيون به وعده هايي که پس از مسابقات قهرماني آسيا داده بود هم عمل کرد.
کريمي افزود:مسابقات جام جهاني کوچک زير نظر فيفا نيست و فدراسيون جهاني تلاش مي کند مسابقات قهرماني جهان را سال آينده در روسيه برگزار کند.اميدواريم اين شرايط محقق شود و بتوانيم در اين مسابقات شرکت کنيم.به طور حتم حضور در اين بازي ها که مهم ترين رويداد در حوزه فوتسال بانوان است اهميت فراواني دارد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
فرشته های کوچک