سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



گل های مناسب مکان های کم نور


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.09.07 - 15:31

گل های مناسب مکان های کم نور

پارسه گرد/ حتما لازم نیست خانه حیاط دار داشته باشید تا گل وگیاه پروش دهید، شما می‌توانید گیاهانی را که به نور زیادی نیاز ندارند به راحتی داخل خانه نگهداری کنید.
اگر شما در یک آپارتمان زندگی می‌­کنید یا در یک شرکت کار می­‌کنید، گاهی مواقع نیاز دارید که رنگ و سرسبزی به محیط خود اضافه کنید. گیاهان آپارتمانی که نیاز به نور کمی دارند بهترین گزینه برای ایجاد سرسبزی در محیط هستند اما در مورد رنگ چطور؟! گیاهانی که به نور کم نیاز داشته باشند و گل نیز بدهند بسیار کم هستند ولی وجود دارند! برخی از این گیاهان را در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم:
برگ قاشقی یا اسپاتیفیلیوم
این دسته از گیاهان نیازمند به نور کم، بیشتر در محیط­‌های کار دیده می­‌شوند اما می‌­توانند درون آپارتمان­‌ها نیز گیاهان زیبایی باشند. این گیاهان گل‌دار به مقدار کمی مراقبت از جانب شما و میزان کمی نور برای گل‌­­دهی نیاز دارند. برگ قاشقی در تمام طول سال گل­‌دهی دارد و گل‌­های آن به شکل دست و سفید رنگ است. گل‌­های این گیاهان دارای بوی ملایمی هستند و دوام زیادی دارند.
بنفشه‌­ی آفریقایی
بنفشه­ی آفریقایی، زمانی گیاهی قدیمی به شمار می­آمد اما امروزه با کاشت گونه­های متنوع و جدید، بازگشتی دوباره پیدا کرد. این گیاهان زیبا، گیاهان آپارتمانی خوبی هستند. بنفشه­های آفریقایی می­توانند در شرایط نامطلوب مراقبتی نیز تاب بیاورند و برای گل­دهی به کم­ترین نور ممکن نیاز دارند. از بنفشه آفریقایی بیشتر بدانید
آناناسیان
اگر چه اساسا این گیاه آپارتمانی، یک گل نیست اما کل گیاه شبیه به یک گل است. برگ‌­های این قبیل از گیاهان آپارتمانی، پرطراوت و رنگارنگ هستند و به هر فضایی از جمله اتاق­های خانه و یا اتاق کار، سرزندگی خواهند بخشید. آناناسیان ممکن است که گل‌­های واقعی نیز بدهند اما تا آن زمان می­‌توانید تنها از زیبایی طبیعی این گیاهان لذت ببرید.
کاکتوس کریسمس
کاکتوس­‌های کریسمس (که به نام کاکتوس عید پاک نیز شناخته می‌شوند) ، گیاهان آپارتمانی خوبی هستند. همین که این گیاهان از دسته­‌ی کاکتوس‌­ها هستند به این معنی است که نیاز به مراقبت کمی دارند. اگرچه به آن‌ها کاکتوس عید پاک می گویند اما حقیقتا آن‌ها همیشه در زمان عید پاک، گل نمی­‌دهند. این گیاه برای گل­‌دهی نیاز به 12 ساعت تاریکی دارد و این زمان در اغلب خانه­‌ها در طول ماه‌­های زمستان رخ می­‌دهد. این خصیصه نیز باعث شده است تا این گیاهان یکی از گیاهان آپارتمانی مناسب برای پرورش در نور کم باشند. رنگ گل­‌های کاکتوس عید پاک می­‌تواند از سفید تا صورتی و قرمز متغیر باشد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تابلو ال ای دی ثابت آریا با افکت کم نور و پر نور ||||باران نور||||