سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار سلامی: تا زمان غلبه بر محرومیت‌های حاشیه شهر مشهد از این عرصه خارج نمی‌شویم


به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های حاشیه شهر مشهد مقدس، اظهار داشت: امروز شهر مشهد در انتظار یک سردار بزرگ است که در جبهه مقاومت اسلامی برای دفاع از حیثیت و شرافت مسلمانان در حلب در عملیات اخیر آزاد‌سازی نوبل و الزهرا به شهادت رسید.

وی گفت: تشکر می‌کنم از تلاش‌های ارزنده و اقدامات بسیار مفیدی که تا به این لحظه برای رفع محرومیت و نظم بخشی به مسائل حاشیه شهر انجام شده است.

سردار سلامی عنوان کرد: از شهردار مشهدمقدس، استاندار خراسان‌رضوی و آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهدمقدس که توان خود را برای این کار معطوف کردند، تشکر می‎کنم، ما در این لباس سبز اعلام می‌کنیم همه وجود خود را به‌کار می‌گیریم، تا گرد و غبار محرومیت از این منطقه زدوده شود.

وی گفت: با دستور مقام معظم رهبری به این عرصه وارد شده‌ایم و تا بر این عرصه غلبه نکنیم، خارج نخواهیم شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حاشیه شهر منطقه 2 - گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد