فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کرج، یکی از قطب های اصلی شعر کشور است


به گزارش ایرنا، سید موسی حسینی کاشانی روز یکشنبه در آئین رونمایی کتاب شعر 'مثل برگی که در ترانه ی پائیز می رقصد' که در سالن اجتماعات فرهنگ وارشاد اسلامی کرج برگزار شد، افزود: هرتعداد کتاب اعم از شعریا حوزه های دیگر در استان رونمایی شود نشان از ارتقای شاخص های فرهنگی البرز دارد.
وی اظهار داشت: رونمایی از کتاب شعر، تولد یک عرصه ادبی است زیرا واژه هایی که در کنار هم چیده می شوند همچون تولدی است که زندگی و حیات دارد.
وی گفت: سال گذشته در استان البرز بیش از 800 عنوان کتاب توسط 100 ناشر فعال منتشر شد که توانستیم عنوان ششم کشوری را در نشر کتاب به دست آوریم.
حسینی کاشانی با اشاره به اینکه اعلام رسمی تعداد شاعران استان به دلیل کثرت و گستردگی آنان کار ساده ای نیست، بیان داشت: دراستان البرز 20 انجمن شعر به صورت رسمی فعال هستند و نشست هایی را به صورت مرتب برگزار می کنند.
کتاب 'مثل برگی که در ترانه ی پائیز می رقصد' سروده سید مسعود سعیدی است.
6156/6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سرعین قطب گردشگری کشور