درمان بیماری عجیب دختر خال بنفش با 30 عمل جراحی + تصاویر


بیماری عجیب خال بنفش دختربچه را 30 بار زیر تیغ جراحی برد

بیماری های عجیب و غریب هر روز به گونه ای در گوشه کنار دنیا خود را بروز می کنند. بیماری عجیب مرد درختی و یا بیماری کمیاب دختر هندی و حالا بیماری خال بنفش که دختربچه ای را دچار کرده است.

ماتیلدا کالاگان به نوعی بیماری کمیاب Sturge Weber Syndrome مبتلاست که مشکلات پوستی برای این کودک ایجاد می کند و باعث می شود لکه های بنفش رنگ در صورت و سمت راست بدنش ایجاد شود. البته هنگامی که این بیماری کنترل نشود این لکه ها در دهان، دندان ها، اندام های داخلی و حتی مغز هم ایجاد می شوند.

بیماری عجیب ، sturge weber syndrome ، بیماری عجیب دختر بچه خارجیدختربچه ای مبتلابه بیماری عجیب خال های بنفشبیماری عجیب دختر بچه ، بیماری عجیب دختر بچه خارجی ، عجیب ترین بیماری های دنیابیماری عجیب دختر بچه ای با خال های بنفش

لازم بذکر است، اگر این بیماری درمان نشود این لکه ها متورم شده و باعث صدمات جدی به اعضای داخلی بدن می شوند. برای جلوگیری از این وضعیت، ماتیلدا هر 6 هفته با لیزری مخصوص تحت درمان قرار می گیرد تا این لکه ها از بین روند.

 دختر بچه ای با خال های بنفش ، عجیب ترین بیماری های دنیا ، تصاویر بیماریهای عجیب30 عمل جراحی برای درمان دختر بچه ای با خال های بنفش متاسفانه این تنها بیماری ای نیست که ماتیلدا از آن رنج می برد. او مبتلا به صرع، بیماری قلبی، مشکلات هضم غذا و بیماری گلوکموست که منجر به کوری می شود. هنگامی که او بدنیا آمد دو سوراخ در قلب و کیستی در گلو داشت. او برای مداوای این بیماری ها 30 بار تحت عمل جراحی قرار گرفت. البته تشنج های ناشی از صرع باعث شد او توان حرکت را از دست بدهد.دختر بچه ای با خال های بنفش ، تصاویر بیماریهای عجیب ، بیماری عجیبجراحی  دختر بچه ای با خال های بنفش مبتلا به بیماری عجیب

 البته او بجز کلمه مامان و بابا، بله و خیر توان گفتن لغت دیگری را ندارد و با حرکات بدن با دیگران ارتباط برقرار می کند. مثلا اگر تشنه باشد به چانه اش اشاره می کند. با تمام این شرایط نه تنها خانواده اش از او حمایت می کنند، بلکه مردم هم به آن ها دلگرمی می دهند و از آن حمایت مالی هم می کنند. به عنوان مثال مردم برای خرید ویلچر که هزینه اش 5 هزار پوند است کمک مالی خوبی به آن ها کرده اند.

درمان بیماری عجیب دختر خال بنفش با 30 عمل جراحی + تصاویر


ویدیو مرتبط :
عمل جراحی سنگین سینوزیت؛ حادترین بیماری زمستان