ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جشنواره گل والنسیا در خانه سلتاویگو


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی روز دوم از هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های اسپانیا موسوم به لالیگا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) تیم‌های سلتاویگو و والنسیا در ورزشگاه بالایدوس با هم مصاف کردند.

والنسیا موفق شد این بازی را با نتیجه 5 بر یک به سود خود به پایان برده و به رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کند. برای والنسیا که هدایتش را نونو اسپریتو سانتو بر عهده دارد، فرانسیسکو آلکاسر (12 و 46)، دنیل پارخو (45 و 64) و اشکوردان موستافی (79) گلزنی کردند.

در ادامه هفته یازدهم لالیگا، امشب سه دیدار به شرح زیر برگزار خواهد شد:

لوانته - دپورتیوو لاکرونیا، ساعت 20:45ایبار - ختافه، ساعت 23:00رایو وایکانو - گرانادا، ساعت 23:00

از دیدارهای مهم فردا (یکشنبه) هم می‌توان به بازی بارسلونا - ویارئال در ساعت 18:30 و دیدار سویا - رئال مادرید در ساعت 23 اشاره کرد.

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید 24 امتیازی صدرنشین است، بارسلونا با همین امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده دوم جای دارد و سلتاویگوی 21 امتیازی در مکان سوم ایستاده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تاپ 5 : گل های برتر بارسلونا در خانه سلتاویگو