سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ خیلی راحت اطلاعاتتان را از دیدعموم پنهان کنید


آی تی آموزی/ خیلی راحت اطلاعاتتان را از دیدعموم پنهان کنید باشگاه خبرنگاران/ اگرشماهم نگران مشکلات امنیتی صفحه لاگین ویندوز 10 خود هستیدمی توانی بااستفاده ازاین ترفندها نام و اطلاعاتتان را از دیددیگران پنهان کنید.
اگر شما برای وارد شدن به ویندوز ۱۰ از یک اکانت مایکروسافت استفاده می‌کنید، در صفحه لاگین نام و آدرس ایمیل شما به نمایش درخواهد آمد.

این قضیه مشکلات امنیتی زیادی را می‌تواند برای شما به وجود آورد، به خصوص اگر شما با لپ‌تاپ خود در یک مکان عمومی قصد ورود به ویندوزتان را داشته باشید،اما نگران نباشید. جهت حل این مشکل و پنهان کردن نام و اطلاعات شما یک راه وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برای انجام این‌کار می‌بایست تغییراتی را در رجیستری اعمال کنید. ابتدا استارت را زده و سپس عبارت regedit را تایپ نمایید. پس از وارد شدن به regedit شما به تنظیمات رجیستری ویندوزتان دسترسی پیدا خواهید کرد. از سمت چپ به مسیر HKEY_LOCAL_MACHINE > Software > Microsoft > CurrentVersion > Policies > System رفته و بر روی گزینه dontdisplaylastusername دوبار کلیک نمایید. عبارت وارد شده (۰) را به ۱ تغییر دهید و بر روی کلید OK کلیک کنید.

سپس در قسمت راست و در یک فضای خالی کلیک راست کرده و گزینه DWORD را انتخاب کنید. نام این کلید را DontDisplayLockedUserID گذاشته، دو بار بر روی آن کلیک کرده و مقدار وارد شده (۰) را به عدد ۳ تغییر دهید. در انتها نیز کلید OK را بفشارید.

دفعه بعد که شما قصد ورود به ویندوز خود را داشته باشید، اطلاعات کاربری شما نمایش داده نخواهند شد.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مراقب اطلاعاتتان باشید