نگارش سریال «پریا» به قسمت ۲۴ رسید


آستان مهر/ تهیه کننده سریال «پریا» اعلام کرد که در حال حاضر ۲۴ قسمت از این مجموعه به نگارش درآمده است و سریال همچنان در تهران تصویربرداری می‌شود.
اسماعیل عفیفه با اشاره به روند تولید سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده که برای شبکه سه ساخته می شود، گفت: در حال حاضر سریال «پریا» در لوکیشن های مختلفی در حال تصویربرداری است و تاکنون ۱۰ تا ۱۲ قسمت از کار پیش رفته است.

وی ادامه داد: سریال «پریا» تاکنون در لوکیشن هایی چون باغ موزه قصر، بیمارستان، خیابان و منزل شخصیت های داستان ضبط و تصویربرداری شده است. این سریال لوکیشن های متعددی دارد و هم اکنون در منزل یکی از شخصیت ها به نام حسین که نقش وی را محمود پاک نیت بازی می کند، ضبط و تصویربرداری می شود.

تهیه کننده سریال «پریا» در پایان با اشاره به روند نگارش این اثر بیان کرد: سریال «پریا» در ۴۰ قسمت ساخته خواهد شد و تاکنون ۲۴ قسمت از فیلمنامه به نگارش درآمده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: کیوان جوانی است که عاشق دخترخاله اش پریا می شود و این دو بعد از مشکلات فراوان با یکدیگر ازدواج می کنند و ماجراهایی در ادامه سریال وجود دارد که داستان آن را رقم می زند.

نقش پریا را در این سریال لادن مستوفی بازی می کند و از دیگر بازیگران آن می توان به عمار تفتی و هادی قمیشی اشاره کرد.

به گفته عفیفه، در حال حاضر بازیگر جدیدی قرار نیست جلوی دوربین برود.

این سریال که نویسندگی آن را سعید فرهادی بر عهده دارد از مضمونی اجتماعی برخوردار است. تم و مایه اصلی سریال درباره ایدز است و با همکاری وزارت بهداشت تهیه می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
این دختر در در ۲۴ سالگی به وزن ۲۸۰ کیلو رسید