سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرح بهسازی و توسعه اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند آغاز شد


دکتر کاظم قائمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اجرای این طرح را بخشی از برنامه های طرح تحول نظام سلامت ذکر کرد و افزود: با توجه به اینکه از گذشته بیماران ، پرستاران و پزشکان نسبت به اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند ناراضی بودند، تصمیم به بهسازی و توسعه آن گرفته شد.
وی بیمارستان یاد شده را بزرگترین مرکز درمانی وآموزشی دانشگاهی استان عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌ های صورت گرفته برای بهسازی و توسعه اورژانس بیمارستان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال 94 برای تامین 20 میلیارد ریال اعتبار قول مساعد داد.
وی ادامه داد: بهمن ماه سال قبل با طرح یاد شده موافقت و در وهله نخست مبلغ 10 میلیارد ریال نیز اختصاص یافت و طرح جامع آن ارائه شد.
وی مدت زمان اجرای طرح یاد شده را چهار ماه ذکر کرد و افزود: در این مدت از بیماران تقاضا می شود با صبر و حوصله مسئولان بیمارستان را در بهسازی اورژانس کمک، کمبودها را تحمل کنند و خدمات سرپایی را از بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند دریافت کنند.
قائمی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت بیان کرد: این طرح از اردیبهشت 93 همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد، تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان ها یکی از نقاط قوت اجرای طرح است .
به گفته وی در خصوص تجهیز بیمارستانها و اورژانس بیمارستان ها در گذشته اقدامات قابل توجهی انجام شد که تا حدودی رضایت شهروندان و بیماران را جلب کرد.
وی ارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستان‌های دولتی را یکی دیگر از سیاست های طرح تحول نظام سلامت ذکر کرد و گفت: در قالب طرح مذکور بسیاری از بیمارستان ‌های کشور از لحاظ خدمات رفاهی، تغذیه بیمار، تجهیزات و امکانات، افزایش تعداد تخت های بستری و کیفیت تخت ها و غیره ارتقا یافتند.
در اجرای طرح یاد شده فضای ساختمان اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند با 500مترمربع افزایش به یک هزار و 600 مترمربع توسعه پیدا می کند.
2047/7557

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آغاز طرح عمرانی بیمارستان ولی عصر (عج) اراک