مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



آغاز عملیات آزادسازی منطقه بغدادی در الانبار


فرماندهی عملیات الجزیره عراق امروز (چهارشنبه) از آغاز عملیات آزاد سازی منطقه البغدادی در غرب استان الانبار عراق خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، پایگاه خبری السومریه نیوز عراق با اشاره به آغاز این عملیات از صبح امروز، به نقل از ابراهیم دعبون فرمانده عملیات الجزیره، نوشت: این عملیات از سه محور با مشاركت نیروهای امنیتی و مردمی، همچنین جنگنده های عراقی آغاز شده است.

پیشتر نیروهای عراقی در غرب الانبار موفق شده بودند تا شهرستان هیت، منطقه دولاب، زخیخه و راه ارتباطی بغدادی - هیت را آزاد كنند.

نیروهای عراقی همچنین طی روزهای گذشته تعدادی از مناطق واقع در بخش های جنوبی و شمالی شهر فلوجه از جمله مناطق البو خمیس، البو خالد، البوعاصی و حد فاصل عامریه - سلام در جنوب فلوجه را آزاد كردند.

نیروهای مشترك عراقی از چهارم اردیبهشت سال جاری از سه محور با حمایت نیروی هوایی٬ عملیات آزاد سازی منطقه دولاب، زخیخه و راه ارتباطی میان منطقه بغدادی و شهرستان هیت در استان الانبار را آغاز كرده اند.

گروه تروریستی داعش از اوایل سال 93 بخش هایی از عراق را اشغال كرده است، اما نیروهای عراقی طی ماه های گذشته، مناطقی در شمال و غرب عراق را از لوث وجود عناصر گروهك تروریستی داعش پاكسازی كرده اند.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
آغاز عملیات آزادسازی استان الانبار عراق