آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



شیرینی ها/ کیک بادام زمینی دو رنگ، شیک و مجلسی


شیرینی ها/ کیک بادام زمینی دو رنگ، شیک و مجلسیآخرین خبر/ مواد لازم:
آرد: 1 و ¼ پیمانه
شکر: 1 و ½ پیمانه
بیکینگ پودر: 2 قاشق چای خوری
جوش شیرین: ½ قاشق چای خوری
نمک: ½ قاشق چای خوری
کره بادام زمینی: ¾ پیمانه
ماست: 1 پیمانه
شیر: ¼ پیمانه
تخم مرغ: 3 عدد
وانیل: 1 قاشق چای خوری
شکلات: 50 گرم
طرز تهیه:
فر را روی 180 درجه سانتی گراد روشن کنید. قالب میان تهی را چرب کرده آرد پاشی کنید.ماست را با شیر مخلوط کنید. شکلات را داخل مایکروفر یا روی بخار آب ذوب کنید و کنار بگزارید تا سرد شود.
در ظرف بزرگی تمامی مواد خشک را الک کنید. کره بادام زمینی و نیمی از ماست را اضافه کنید. مواد را با دور متوسط همزن بزنید تا یک دست شود. در ظرفی جداگانه تخم مرغ ها را با ماست و وانیل مخلوط کنید و در سه مرحله به مواد اصلی اضافه کرده خوب بزنید تا یک دست شود. یک پیمانه از مواد را در ظرفی جداگانه ریخته با شکلات ذوب شده خنک مخلوط کنید.
نیمی از مواد را داخل قالب بریزید. مواد شکلاتی را روی آن ریخته در آخر بقیه مواد اصلی را روی مواد شکلاتی پخش کنید. قالب را به مدت 50 تا 60 دقیقه داخل فر بپزید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
‫کیک شکلاتی با کره بادام زمینی یک کیک یخچالی با بیسکویت ساقه طلایی‬‎