علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دایناسور بنفش با «یک برخورد کوتاه» به آمریکا رفت


به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن کوتاه «یک برخورد کوتاه» به کارگردانی سمیه یزدان پناه برنده جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره «نِوِر مور» آمریکا شد.

جشنواره فیلم «نِوِر مور» که نام آن برگرفته از اشعار ادگار آلن پو است در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد و در طول ۱۶ سال فعالیت این جشنواره فیلم هایی از نسل جدید فیلمسازان به نمایش درآورده و بیش از ۵۰۰ فیلم کوتاه در ژانرهای گوناگون به نمایش گذاشته است.

در هفدهمین دوره از این جشنواره که ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در آمریکا برگزار می شود، ۱۲۷۵ فیلم متقاضی حضور دارند که از این تعداد ۱۱ فیلم سینمایی و ۴۱ فیلم کوتاه انیمیشن به نمایش درخواهد آمد.

عوامل فیلم انیمیشن «یک برخورد کوتاه» عبارتند از سمیه یزدان پناه تهیه کننده و کارگردان، فیلمنامه هادی رحیمی و سمیه یزدان پناه، پویانمایی سمیرا کشاورزی، مسلم رسولی موسیقی و صدا، سپهر سهرابی جلوه های ویژه گرافیکی و هادی رحیمی تدوین.


ویدیو مرتبط :
انیمیشن کوتاه داستان یک دایناسور