گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



توسعه روابط گردشگری میان آذربایجان غربی و سلیمانیه


مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی در دیدار با مدیر امور فرهنگی و گردشگری استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق از آمادگی برای هرگونه همکاری در حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا، در جلسه ا ی که توسط نمایندگی وزارت امور خارجه در استان آذربایجان غربی ترتیب یافته بود، جلیل جباری با ابراهیم احمد حسین دیدار و گفت وگو کرد.

جباری نسبت به همکاری با اقلیم کردستان عراق اعلام آمادگی کرد و گفت: «چنانچه مکاتباتی انجام شده و هماهنگی های لازم از طریق وزارت امور خارجه انجام شود، ما آماده هستیم از تجارب همکاران استانی و حتی ستادی در زمینه های مختلف باستان شناسی و تاسیس و راه اندازی موزه در استان سلیمانیه عراق استفاده کنیم.»

وی ادامه داد: «همچنین آماده هستیم چنانچه شرایط مهیا شود، نمایشگاه های صنایع دستی و گردشگری در استان سلیمانیه اقلیم کردستان برپا کنیم.»

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
گردشگری آذربایجان غربی