فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شهدا عارفانه راه حق را شناختند


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی،'محمد محمدپور' روز یکشنبه در این دیدار با بیان اینکه شهدا امنیت پایدار برای جامعه به ارمغان آورده اند، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی های کارشناسی از این ظرفیت عظیم فرهنگی ومعنوی به درستی بهره مند شویم .
وی با بیان اینکه انتقال پیام انقلاب و شهدا باید هوشمندانه و با بهره‌مندی از حداکثر ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای صورت گیرد، گفت: به این منظور از تمامی نکته نظرات اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه خانواده های شهدا بهره‌مند خواهیم بود .
محمدپور گفت: شهدا به واقع معلم های ایثارگری بودند که با اهدای خون خود در راه حفظ مرز و بوم این مملکت فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کردند.
وی با اشاره به اینکه مقام شهدا، جایگاهی شامخ و ارزنده با فضیلت ترین مقام برای رسیدن به قرب الهی است، اظهار داشت: شهدا و رزمندگان اسلام در حقیقت الگویی برای دیگران بودند که با داشتن قابلیت جذب و نفوذ پذیری بالاو رفتار و کردار آنان بر روی دیگران اثر بخشی مطلوبی را داشتند .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه شهدا غرق در رحمت الهی هستند، اظهار کرد: در حقیقت این ما هستیم که باید از خداوند برای خود طلب رحمت و مغفرت کنیم، زیرا که شهدا با معرفت به درگاه الهی توانستند رحمت ابدی را به ارمغان آورند .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به همراه معاونان و رؤسای ادارات در نخستین روز کار خود با خانواده شهیدان کفاشپور و طالب‌زاده از کارکنان این اداره کل و نیز شهید مدافع حرم دیدار کردند.
3093/518

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نماز شهدا نشاط شهدا و دنیا گریزی شهدا shia شیعه قسمت سوم