سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مراسم ازدواج سمیه اردوغان دختر رئیس جمهور ترکیه + عکس


مراسم ازدواج سمیه اردوغان دختر رئیس جمهور ترکیه دیروز با حضور مقامات بلندپایه برخی کشور‌ها در استانبول برگزار شد. 

نواز شریف، نخست وزیر پاکستان، بکر عزت بگوویچ، رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی هرزگوین، ادی راما، نخست وزیر آلبانی، سعد حریری، نخست وزیر سابق لبنان، عبدالله گل رئیس جمهور سابق ترکیه و  احمد داووداغلو، نخست وزیر ترکیه، شاهد خطبه عقد بودند. همچنین شمار زیادی از مقامات بلندپایه ترکیه، سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی، هنرمندان، بازرگانان و صاحبان صنایع نیز در این مراسم که ۶ هزار نفر به آن دعوت شده بودند، شرکت کردند. 


مراسم ازدواج دختر اردوغان با پسر بازرگان ترک در استانبول+ تصاویر

مراسم ازدواج سمیه اردوغان و سلجوق بایراکتار، فرزند اوزدمیر بایراکتار از بازرگانان و صاحبان صنایع معروف ترکیه، در مرکز نمایش‌های یحیی کمال بیاتلی در منطقه کوچک چَکمَجه استانبول برگزار شد. 

خبرگزاری دوغان ترکیه گزارش داد اردوغان در این مراسم در سخنانی خطاب به دخترش گفت: «سمیه را از زمان کودکی صدا می‌کنم،‌ ای آهوی من، و به او می‌گویم‌ ای نور چشم من. او هم اکنون مانند آهویی از لانه‌اش جدا شد.» 

رئیس جمهور ترکیه همچنین به دختر خود توصیه کرد بمانند فاطمه زهرا (س) به هنگام ازدواج با امام علی (ع) رفتار کند. او همچنین به دختر و داماد خود توصیه کرد هیچ کدام از دیگری چشم بر ندارد. 

در این مراسم همچنین فیلم کوتاهی از زندگی سمیه اردوغان و همسر وی «سلجوق بیراکتار» پخش شد. 


مراسم ازدواج دختر اردوغان با پسر بازرگان ترک در استانبول+ تصاویر
مراسم ازدواج دختر اردوغان در استانبول/ داووداغلو شاهد عقد بود+ تصاویر

سلجوق بایراکتار پس از آنکه از دانشگاه فنی استانبول در رشته مهندسی الکترونیک فارغ التحصیل شد، دوره دکترا را نیز در دانشگاه‌ام آی تی آمریکا گذراند. 


مراسم ازدواج دختر اردوغان با پسر بازرگان ترک در استانبول+ تصاویر

سمیه اردوغان نیز دانش آموخته دانشگاه ایندیانا است و در زمینه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در ترکیه فعالیت می‌کند. 

وی همچنین دوره فوق لیسانس اقتصاد را نیز در دانشکده اقتصاد لندن گذرانده استمراسم ازدواج دختر اردوغان در استانبول/ داووداغلو شاهد عقد بود+ تصاویر مراسم ازدواج دختر اردوغان با پسر بازرگان ترک در استانبول+ تصاویر مراسم ازدواج دختر اردوغان در استانبول/ داووداغلو شاهد عقد بود+ تصاویر


ویدیو مرتبط :
اردوغان رئیس جمهور ترکیه شد