ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حیدری: امیدوارم با شکست تراکتورسازی منصورخان را خوشحال کنیم/ این بازی مرگ و زندگی است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خسرو حیدری که برای ملاقات از منصور پورحیدری به بیمارستان ایران‌مهر رفته بود، اظهار داشت: منصور خان تاریخچه باشگاه استقلال است و فکر می‌کنم بیش از 50 سال است که برای این باشگاه زحمت می‌کشد. همه ناراحت شدیم وقتی او به بیمارستان آمد اما خوشحالم که امروز او را دیدم.

وی ادامه داد: تنها کاری که در این شرایط می‌توانیم برای منصور خان بکنیم و این را به خودش هم گفتم این است که در بازی روز سه‌شنبه مقابل تراکتورسازی برنده باشیم و برد را به او تقدیم کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت عمومی پورحیدری خاطرنشان کرد: او فقط درباره استقلال صحبت می‌کند و حتی گفت که می‌خواهد به تبریز بیاید و این نشان دهنده تعصب او به استقلال است. منصور خان در این همه سال و با تمام تلاشی که برای استقلال کرده، هیچ چشمداشتی نداشته و فقط به استقلال کمک کرده است. من هم دست او را می‌بوسم و امیدوارم از تبریز با دست پر برگردیم تا منصور خان را خوشحال کنیم.

حیدری درباره شرایط استقلال در نیم فصل اول گفت: شرایط استقلال در نیم فصل اول خوب بود و توانستیم نتایج خوبی بگیریم. مهم نیست که قهرمان نیم فصل نشدیم، مهم این است که رقیب‌های اصلی ما پایین‌تر از ما هستند و باید سعی کنیم فاصله‌مان را از آنها بیشتر کنیم.

وی در پایان در خصوص دیدار مقابل تراکتورسازی در جام حذفی گفت: دیدار با تراکتورسازی برای ما بازی مرگ و زندگی است. بازیکنان ما باید این را بدانند که باید به تبریز برویم و برنده باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // حامد آفاق: امیدوارم کره را با اختلاف شکست دهیم‬‎