آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



خاصیت هایی مفید در روغن نارگیل!


روغن نارگیل

روغن نارگیل خواص دارویی و پزشکی بسیاری دارد و استفاده منظم از آن سلامت پوست را تضمین می‌کند. بررسی‌ها نشان داده این روغن بهترین ضد آفتاب طبیعی است که از پوست در مقابل تابش نور خورشید محافظت می‌کند.


بسیاری از کرم‌ها و لوسیون‌های ضد آفتاب موجود در بازار بسیار گران هستند و اثر جانبی بر روی پوست دارند به طوری که برخی مواد موجود در آن سبب وارد شدن سم به منافذ پوستی و خون می‌شود اما روغن نارگیل ماده‌ای طبیعی است که هیچ‌گونه آثار مخربی بر سلامتی ندارد. قرار گرفتن طولانی مدت در مقابل نور خورشید می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پوست، سوختگی پوست و پیری زودرس را افزایش دهد.


گفتنی است؛ قرار گرفتن در مقابل نور خورشید ویتامین D مورد نیاز بدن را تا حدودی تامین می کند پس بهتر است با استفاده از ماده‌ای طبیعی و ضد آفتاب مانند روغن نارگیل در مقابل نور خورشید قرار گرفت و آسیب‌ها را به حداقل رساند. برای در امان ماندن از اشعه‌های خطرناک خورشید و جذب نور مناسب آن به بدن بهتر است از روغن نارگیل طبیعی و غیر فرآوری‌شده استفاده کنید.

دکتر سلام

اخبار مرتبط :

فواید شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامتی

روغن نارگیل، کاهنده وزن

آشنایی با 8 کاربرد زیبایی روغن نارگیل


ویدیو مرتبط :
آموزش استخراج روغن نارگیل