سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزارت دفاع افغانستان: بیش از ۱۰۰ عضو طالبان افغانستان کشته و زخمی شدند


وزارت دفاع افغانستان: بیش از ۱۰۰ عضو طالبان افغانستان کشته و زخمی شدندمهر/ وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته ۱۳۹ عضو طالبان افغانستان در نقاط مختلف این کشور کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری «بخدی»، در خبری که از سوی وزارت دفاع افغانستان منتشر شد آمده است که در عملیات مشترک نظامیان افغانستان تا کنون ۱۳۹ عضو طالبان افغانستان در مناطق مختلف این کشور کشته و زخمی شده اند.
این عملیات از سوی پلیس، ارتش و نیروهای امنیتی افغانستان صورت گرفته است.
این عملیات در ولایت های کنر، جوزجان، نیمروز، سرپل و حومه شهر لشکرگاه ولایت هلمند انجام شده است. در خبر آمده است که در این درگیری ها ۶۷ عضو طالبان کشته و ۳۷ تن دیگر از آنان در نقاط مختلف کشور زخمی شده اند.
وزارت دفاع افغانستان در ادامه افزوده است: ۳۵ عضو طالبان شب گذشته در ولایت هلمند کشته شده اند که از تعداد زخمی های آنان در این ایالت اطلاع دقیقی در دست نیست.
این وزارتخانه در ادامه تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ تن از سربازان اردوی ملی در نقاط مختلف کشور کشته شدند.
گفته می شود شب گذشته طالبان در شهر «گرشک» ولایت هلمند به نیروهای امنیتی حمله کردند که متحمل تلفات شده از منطقه متواری شدند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
کتک زدن یک عضو کثیف طالبان بدست نظامیان ارتش افغانستان