سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چالش/ مقایسه قد و قواره Mate 8 هواوی با سایر رقبا


چالش/ مقایسه قد و قواره Mate 8 هواوی با سایر رقبا

شرکت هواوی امروز از جدیترین فبلت هوشمند خود رونمایی کرد. Mate 8 هواوی از یک صفحه نمایش 6 اینچی برخوردار است و یک فبلت بحساب می‌اید. مطمئنا با این اندازه مقایسه قد و قواره این گوشی هوشمند مهمتر می‌شود. در این مطلب قصد داریم تا قد و قواره گوشی هوشمند Mate 8 را با رقبای موجود در بازار مقایسه کنیم.

فارنت/ شرکت هواوی امروز از جدیترین فبلت هوشمند خود رونمایی کرد. Mate 8 هواوی از یک صفحه نمایش 6 اینچی برخوردار است و یک فبلت بحساب می‌اید. مطمئنا با این اندازه مقایسه قد و قواره این گوشی هوشمند مهمتر می‌شود. در این مطلب قصد داریم تا قد و قواره گوشی هوشمند Mate 8 را با رقبای موجود در بازار مقایسه کنیم.

هواوی در جدیدترین گوشی هوشمند خود از پردازنده 64 بیتی و 8 هسته‌ای HiSilicon Kirin 950 با چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی Cortex A72s و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex A53s بهره برده تا در کنار 3 یا 4 گیگابایت رم LPDDR4 (دو مدل) و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به وسیله درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی مشخصات فنی اصلی گوشی را تشکیل دهند.

فبلت Mate 8 هواوی همچنین در بخش دوربین از دوربین 16 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX298 با گشادگی دریچه دیافراگمf/2.0 و مجهز به فناوری ثبات تصویرOIS بعنوان دوربین اصلی و دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی با سنسور Sony IMX179 با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد.

جدیدترین فبلت هواوی از باتری 4 هزارمیلی‌آمپرساعتی برخوردار است که استفاده از آن در کنار پردازنده HiSilicon Kirin 950 نوید عمر شارژ باتری خوبی برای این گوشی هوشمند با این اندازه از صفحه نمایش را دارد.

برای دیدن و آگاهی از مقایسه قد و قواره این گوشی با سایر رقبا به بخش تصاویر مراجعه نمایید.


ویدیو مرتبط :
دیدن این ویدئو برای مقایسه قد و قواره بسیار جالب است